Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt software til at bygge hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne lave en dating side,jeg vil gerne høre om der er nogen der har hørt godt og skidt til nedenstående side.

datingsitebuilder.com

Jeg håber der er nogen der kan svare mig.

D.b.h.

Bjarne Balle

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 20:44

Hej Bjarne

Jeg må indrømme, jeg ikke har det store kendskab til siden, men du kan i hvert fald se på følgende link der viser reviews:

http://www.sitejabber.com/reviews/www.datingsitebuilder.com

Jeg er dog i tvivl om det er at foretrække i forhold til at få en programmør til at lave hjemmesiden, det koster så vidt jeg kan se alligevel mindst 170 kr. om måneden og det løber hurtigt op, hvis du regner med at have siden i mange år. Jeg tror desuden det krævern en vis form for kompetencer, for at kunne opsætte  og lave en god hjemmeside.

Håber du kan bruge mit input

Fra Brande
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:59

Mange  tak for svaret.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:01

hvad har du tænkt dig af funktioner? måske kan drupal bruges?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:13

Freewebsite:
Jeg er dog i tvivl om det er at foretrække i forhold til at få en programmør til at lave hjemmesiden, det koster så vidt jeg kan se alligevel mindst 170 kr. om måneden og det løber hurtigt op, hvis du regner med at have siden i mange år.

Selv efter flere år til den månedsleje er der ikke mange penge til en programmør. Hvis 170 kr. om måneden kan afskrække i forbindelse med at ville opstarte en datingportal, så skal man helt lade være.

@trådstarter:
Det er kræver enorme resourcer både tidsmæssigt og pengemæssigt at lave en successfuld og aktiv datingportal, særligt hvis det blot er endnu en kopi fuldstændig magen til de tusindvis af eksisterende datingportaler der findes...

Og så tænker du sikkert: "så mange findes der slet ikke danmark, der er kun nogen få ?"
- Nix, der er rigtig rigtig mange, du har bare aldrig hørt om dem og kan ikke finde dem, da de ingen succes har fordi de er startet uden en realistisk tilgang til udfordringen og blot købt et standardscript og kopieret de tusindvis af andre der findes...

Prøv i stedet at finde på et nyt koncept eller noget der kan revolutionere online dating konceptet, så er der udsigt til succes.

Hvis jeg dog bare havde 1 krone for hver gang nogen har nævnt for mig at de vil lave en dating portal....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)