Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO søges.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har nu brugt en masse energi på at gøre http://www.sundleg.dk klar, og vi er nu gået i luften.

Nu er tiden kommet til den tricky SEO. Jeg er mildest talt nybegynder inden for søgemaskineoptimering og ville derfor sætte pris på lidt hjælp.

Er der nogle venlige SEO-eksperter der gider se på siden og nævne hvilke ting jeg skal forbedre eller rette?

Jeg ligger ikke særligt godt til i Google, men kan se at min forside ikke er indexeret siden d. 29. oktober. Dog er andre sider indexeret senere. Det kunne jeg faktisk ikke forstå, da jeg troede at spideren fulgte alle links på den side den indexerede (og der er links til mine øvrige sider).

Jeg vil gerne findes på søgeord som "legetøj" (er nok et af de sværeste ord, med mest konkurrence, men jeg prøver), "lamaze legetøj", "haba", "haba legetøj", "Vilac", "Vilac legetøj", "bamser", tøjdyr" samt "gyngeheste".

Jeg ser frem til at høre fra jer og på forhånd tak.

MVH. Daniel
http://www.sundleg.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30

Husk h1 hver side med valgte søgeord

Husk i teksten rundt omkring brug valgte søgeord og linke til underside med søgeord i ankerlinket

Husk få flere links til din side

Mere tekst overalt , arbejde med den unikke ide at lave branches bedste side med tekst og billeder

Google den første linje i din tekst , der findes en anden side der i hvert fald har lavet din  siden næsten  ens, dog linker den til din, med god ide vis du ejer begge sider at der er helt forskellige tekster på begge, dog findes den anden side bedre i google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09