Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO søges.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

lave så mange som muligt tekster unikke Smile

Lave alle standard tekster i gif form billedet hentes et sted på side, derved undgås duplikat

Da den kun se en url derved ingen DC

Ønsker folk at linke til siden kan der laves et script har læst om det før, at det kan laves , med en reference url , uden det læser siden igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 22:46

Hej Emil.

Tak for din feedback, det vil jeg helt sikkert lige kigge på.
Kan godt se hvad du mener med "Moppels" titel og overskrift.

Men når du nævner at måden jeg linker på skal forbedres, mener du så eksempelvis min signatur herinde eller mener du steder på selve hjemmesiden (Sundleg.dk)?

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 22:50

Så Mikael, du foreslår at jeg laver et gif-billede med producentbeskrivelser og erstatter teksten med det? Det er selvfølgelig en mulighed. Spørgsmålet er bare om folk finder det lidt "amatør"-agtigt...? Altså at teksten ikke kan markeres. Men nej, det gør sikkert ikke noget.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:55

Daniel Beldring:

Men når du nævner at måden jeg linker på skal forbedres, mener du så eksempelvis min signatur herinde eller mener du steder på selve hjemmesiden (Sundleg.dk)?

Begge dele: både den interne linkbuilding, samt den eksterne. Førstnævnte kan du læse meget mere om på min blog i min blogpost om intern linkbuilding.

Så ja: fra nu er det forbudt at linke med din url som ankertekst. Benyt i stedet chancen for at snige nogle søgeord ind - og ja, som du selv er inde på er din aminosignatur et meget godt sted at starte.

/ Emil

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:58

Daniel Beldring:

Så Mikael, du foreslår at jeg laver et gif-billede med producentbeskrivelser og erstatter teksten med det? Det er selvfølgelig en mulighed. Spørgsmålet er bare om folk finder det lidt "amatør"-agtigt...? Altså at teksten ikke kan markeres. Men nej, det gør sikkert ikke noget.

Jeg ville hellere foretrække, at du lukkede siderne som indeholder dublicate content af, via noindex eller robots.txt, end atb benytte billedfiler. Grafik er tungere end tekst, kan ikke skaleres i samme grad, begynder at kunne læses af visse søgemaskiner (hvilket nok ikke bliver et problem foreløbigt - men alligevel).

/ Emil

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 23:08

Mit råd vil være at finde en niche indenfor søgeordene og så fokuserer på at få en god placering på få ord. Det kan være en begyndelse. Tænk på at det er bedre at ligge nr. 3 på et søgeord end nr. 100 på 50 søgeord.. Vælg det søgeord hvor der er en niche og hvor der samtidig er en god forretning. Når du så har fået succes på den korte bane kan du gå videre med de øvrige søgeord mens du vedligeholder dine top 5 placeringer.

Mvh
PLI | Affugter

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:17

Ja, ved heller ike umiddelbart om det med billede kommer til at spille. Men problemet med den løsning du nævner er at jeg så skal udelukke 90% af vores varer fra indexering. Se f.eks. på dette produkt: http://www.sundleg.dk/flue-lamaze.html  - hvis du ser i bunden, under beskrivelse, så står der alt om hvad præcis Lamaze er, og det står der på samtilige Lamaze produkter, ligesom der også gør på stort set alle de andre produkter (dog med undtagelser). Jeg ønsker jo ikke at udelukke alle mine produkter fra indexering, det sælger jo ikke meget :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:18

Hej P L I. Tak for dit indlæg.

Ja, det er jeg helt enig i. Det forsøger jeg også ved siden af. Men det er nu meget rart at vide om der er nogle graverende grundlæggende fejl på siden i forhol til SEO.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:56

Daniel Beldring:
Ja, ved heller ike umiddelbart om det med billede kommer til at spille. Men problemet med den løsning du nævner er at jeg så skal udelukke 90% af vores varer fra indexering.

Jeg har ikke nærlæst med her eller set på omfanget af dit duplicate indhold, men måske du kan få glæde af cononical url tag? Læs evt. mere her: http://www.thomas-rosenstand.dk/middel-mod-duplicate-content

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Beldring:
Men problemet med den løsning du nævner er at jeg så skal udelukke 90% af vores varer fra indexering.
hey

Først og fremmest i dit eksempel med lamaze fluen, der undrer det mig at teksten om lamaze er en del længere end selve produktets beskrivelse. De beskrivelser kan helt sikkert blive en del længere, især hvis man tænker på hvilke funktioner der jo reelt set er i deres legetøj.

Du kan undgå Duplicate Content hvis du holder beskrivelsen om Lamaze lidt nede mens du gør produktbeskrivelsen en del længere. Det kan du evt gøre ved at du også skriver en lille smule om lamaze i produktbeskrivelsen, samt beskriver produktet nærmere (hvis jeg skulle købe den over nettet ville jeg jo gerne vide hvilke funktioner den har, fx om den knitre hvis man rører ved vingerne, om den ringer når jeg ryster benene osv.)Ja alle de ting som man jo ville finde ud af hvis jeg gik ned i en butik og så den. De fleste som søger efter lamaze, kender jo lamaze og deres produkter.

Ja jeg har selv en del af dem her hjemme, har en søn på 13 mdr.

Gør du det vil teksten om lamaze kun blive anset som et mindre element der går igen på flere sider, på samme måde som menuer osv.

Jeg kan selvfølgelig ikke svare på hvor meget der skal til.

Men det er helt sikkert at der så vil komme mere fokus på produktbeskrivelsen frem for som nu hvor fokus er meget på Lamaze i det her tilfælde.

Og ellers er Billed ideen ikke så ringe endda. Men tekst er dog at foretrække også selvom den bliver kortet ned. (Sender dig lige et eksempel på en PB)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)