Men problemet med den løsning du nævner er at jeg så skal udelukke 90% af vores varer fra indexering.
hey
Først og fremmest i dit eksempel med lamaze fluen, der undrer det mig at teksten om lamaze er en del længere end selve produktets beskrivelse. De beskrivelser kan helt sikkert blive en del længere, især hvis man tænker på hvilke funktioner der jo reelt set er i deres legetøj.
Du kan undgå Duplicate Content hvis du holder beskrivelsen om Lamaze lidt nede mens du gør produktbeskrivelsen en del længere. Det kan du evt gøre ved at du også skriver en lille smule om lamaze i produktbeskrivelsen, samt beskriver produktet nærmere (hvis jeg skulle købe den over nettet ville jeg jo gerne vide hvilke funktioner den har, fx om den knitre hvis man rører ved vingerne, om den ringer når jeg ryster benene osv.)Ja alle de ting som man jo ville finde ud af hvis jeg gik ned i en butik og så den. De fleste som søger efter lamaze, kender jo lamaze og deres produkter.
Ja jeg har selv en del af dem her hjemme, har en søn på 13 mdr.
Gør du det vil teksten om lamaze kun blive anset som et mindre element der går igen på flere sider, på samme måde som menuer osv.
Jeg kan selvfølgelig ikke svare på hvor meget der skal til.
Men det er helt sikkert at der så vil komme mere fokus på produktbeskrivelsen frem for som nu hvor fokus er meget på Lamaze i det her tilfælde.
Og ellers er Billed ideen ikke så ringe endda. Men tekst er dog at foretrække også selvom den bliver kortet ned. (Sender dig lige et eksempel på en PB)
MVH Kim