Hej Allesammen. Skriver lidt hurtigt, da jeg på vej ud af døren til et lille kost kursus (relavant for mit kommende projekt). Kan se der flere gange er foreslået et lave en network klub for de unge. Men har ikke haft tid pga hovedopgave mv. De fleste har jeg læst er endt i druk mv. hvilket også er fint. Det handler ikke om man har starter 20 selskaber og har været millionær siden man var 15 år. Nej, det handler om at kunne dele viden og drage fordele af hinandens færdigheder. Altså adgangskravet er man kan tilbyde noget til fællesskabet. Og desuden skal man have holdningen at man vil give mere end efterspørge ! Mine tanker bag denne klub, er der holdes et møde hver måned. Her diskuteres ting og folk kommer med gode råd. Desuden skal der til hvert møde 2 personer op af 15 min og fortælle noget som har ændret deres forretning, eller komme med gode råd de har erfaret. Vil det koste noget ? Som udgangspunkt nej. Måske hvis vi skal ud og leje et lokale (mon ikke vi kan få et af kommunen ?). Men det vil koste tid, for alle skal bidrage :) Det mine tanker bagved. Jeg syntes dem som kunne være intra, sender mig en PM med nedenstående : - Hvad din drøm, passion mv. Håber dette kunne blive starten af noget rigtig spændende :) |
Hej! - Hvor forestiller du dig at disse network days, skal tage sted?