Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network klub

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

Skriver lidt hurtigt, da jeg på vej ud af døren til et lille kost kursus (relavant for mit kommende projekt).

Kan se der flere gange er foreslået et lave en network klub for de unge. Men har ikke haft tid pga hovedopgave mv. De fleste har jeg læst er endt i druk mv. hvilket også er fint.
Men jeg ønsker vi samler en lille lukket kreds på 10-20 personer i alderen 18 - 25 år, som alle har noget at byde på.

Det handler ikke om man har starter 20 selskaber og har været millionær siden man var 15 år. Nej, det handler om at kunne dele viden og drage fordele af hinandens færdigheder. Altså adgangskravet er man kan tilbyde noget til fællesskabet. Og desuden skal man have holdningen at man vil give mere end efterspørge !
Hver gang der skal handles bør man tænke på gruppen før man tænker udaf. Der skal selvfølgelig være sammenhæng med at gruppen hjælper/billigere internt.

Mine tanker bag denne klub, er der holdes et møde hver måned. Her diskuteres ting og folk kommer med gode råd. Desuden skal der til hvert møde 2 personer op af 15 min og fortælle noget som har ændret deres forretning, eller komme med gode råd de har erfaret.
Måske vil der komme en ekstern foredrags holder engang i mellem.
Klubben vil ligge i KBH, og der vil være mødepligt på xx%.

Vil det koste noget ? Som udgangspunkt nej. Måske hvis vi skal ud og leje et lokale (mon ikke vi kan få et af kommunen ?). Men det vil koste tid, for alle skal bidrage :)

Det mine tanker bagved.
De kan ændres hvis i har bedre ideer :).

Jeg syntes dem som kunne være intra, sender mig en PM med nedenstående :

- Hvad din drøm, passion mv.
- Hvad har du af erfaring
- Alder
- Hvor man bor
- Uddannelse

Håber dette kunne blive starten af noget rigtig spændende :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 12:12

Hej! - Hvor forestiller du dig at disse network days, skal tage sted?

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:44
Super idé med en Netværksgruppe for unge, men du mister mig lidt når du siger det skal være en lille lukket kreds. Pointen med et netværk er vel at det skal være så stort og favne så bredt som muligt. Og vi skal vel heller ikke udelukke nye iværksættere, folk uden erfaring kan jo stadig få gode idéer. - På nær den detalje er jeg stor tilhænger af din idé. :) Held og lykke med det! Undskyld på forhånd for evt. trykfejl (iPhone) Mvh. Martin Johannsen
Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 14:22

Reed:

Hej! - Hvor forestiller du dig at disse network days, skal tage sted?

Hej min Ven.

I sted i København - nærmere er ikke bestemt endnu :)

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 14:24

Martin Johannsen:
Super idé med en Netværksgruppe for unge, men du mister mig lidt når du siger det skal være en lille lukket kreds. Pointen med et netværk er vel at det skal være så stort og favne så bredt som muligt. Og vi skal vel heller ikke udelukke nye iværksættere, folk uden erfaring kan jo stadig få gode idéer. - På nær den detalje er jeg stor tilhænger af din idé. :) Held og lykke med det! Undskyld på forhånd for evt. trykfejl (iPhone) Mvh. Martin Johannsen

Hej Martin.

Er helt klart enig, og har også haft denne idé oppe i mit hoved. Men der 2 ting som gør jeg gerne vil have det således.

1. Hvis det bliver for stort, har jeg ikke tiden til at tage mig af det, så skal jeg hvert fald finde nogle hjælpere :).

2. Er bange for det kunne gå op i hat og briller. Derfor var min vurdering det var bedre at starte i det små og derefter udvide.

Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:55

Fuldt forståeligt :) men gi' endeligt lyd, hvis du får stablet noget på benene.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 20:46

Cool! - Jeg kunne godt forestille mig at være klar hvis altså du får det sat op :) :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53

Lidt ala én VL-gruppe?

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 08:30
Hej igen allesammen. Upper lige denne tråd så flere har mulighedfor at skrive. Har fået pms men der skal flere til. Svare forresten snart på dem der er modtaget :)
Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 19:07

Hej Alle.

Så har alle fået svar på PM.

Det ser rigtig godt ud.

Der er stadig plads til flere, så meld gerne ind :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)