Kære Anne. Jeg har læst din kommentar. Jeg synes vi skal holde os til facts. I forbindelse med min egen virksomhed , som lever af at licenserer mine opfindelser ud til virksomheder, havde jeg et uforpligtende møde med dig , fordi jeg overvejede at købe din assistance i forbindelse med en design opgave. Du sender efterfølgende et oplæg, hvor du tilbyder at løse opgaven for 140.000 kr. ex moms Efterflg. skriver jeg til dig. Tak for dit tilbud, men det beløb du ønsker for at løse opgaven, lægger langt over det, som jeg kan betale for en opgave som denne. Da du modtager mit afslag, modtager jeg efterfølgende en række mails fra dig, hvor du sammenligner min virksomhed med pyramide virksomheder og du kommer med de groveste anklager mod mig og en række beskyldninger, som er grebet ud af den blå luft. Jeg synes du skal stoppe med injurier og koncentrerer dig om at udvikle , markedsføre og sælge nogle produkter, som kan gøre kunderne glad. At du har set dig sur på mig, kan jeg ikke forhindre dig i, men jeg mener bestemt ikke dine holdninger skal gå ud over en seriøs forening, som opfinderforeningen, hvor vi er mange der gør et stort stykke frivilligt arbejde, for at forbedre vilkårene for kreative hjerner i dette land. |

Omkring den sag er vi vist af en forskellig opfattelse hvad re-design og produktion af prototyper til masseproduktion skal koste. ;-)
Hvor om alt er, er jeg ked af, at det blev offentligt og at en anden amino bruger ikke gad slette det, ved efterspørgsel på dette.
Beklager
Anne