Er der nogen der har hørt om post danmarks nye måde at beregne privat pakker??
Jeg har hørt at de nu indfører volume beregning på deres privat pakker, selv om de er under maks mål. For os betyder det at en pakke der fylder 50 x 50 x 100 cm og vejer 5 kilo, nu bliver beregnet til at veje 70 kilo istedet, altså en noget anden pris end de 66 kroner vi ellers betaler.
Jeg plejer ellers at være en af de første til at forsvare post danmark, men hvis ovenstående er rigtig, så kan jeg ikke se hvordan vi kan bruge dem i fremtiden. Og endnu værer, vi kan jo ikke komme uden om dem.....
Nogen der har hørt noget om dette??
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Hvordan ser regnestykket ud, hvis regeringen gennemfører som lov, at samtlige pakkedistributører skal dække Post Danmarks underskud år 2011 og fremover !!
Hvordan ser regnestykket ud, hvis regeringen gennemfører som lov, at samtlige pakkedistributører skal dække Post Danmarks underskud år 2011 og fremover !!
Sådan et forslag får de ALDRIG igennem i EU, da det er direkte imod EUs grundprincipper om fri handel og serviceydelser!
mvh
seriøst er der planer om det? så er der bare alt for mange cigarrygende mænd på de forkerte poster....
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
så er der bare alt for mange cigarrygende mænd på de forkerte poster....
Enig - uanset om det bliver gennemført eller ej, så synes jeg det er skræmmende at de overhovedet kommer med sådan et forslag.
Lur mig om det ikke ender med en bureaukratisk mellem løsning for at tilgode se EU men stadig lave en masse unødvendige regler til gene for kunder og potentielle konkurrenter til Post.dk
Jeg tror ikke på at de har underskud i 2011. Post Danmark er ikke så dumme som mange går og tror. De har klaret sig godt de tidligere år selv om staten har spist deres overskud. Norske Citymail udfordrede Post Danmark i 2007 og postede en kæmpe sum penge ind i projektet, men måtte trække sig tilbage fra det danske marked, da de ikke kunne hamle op med Post Danmark.