Du kan tale med andre over microfon og bevæge dig rundt i forskellige verdener. Man kan lave en kunstudstilling og sælge sine malerier og meget mere.
Mere info: http://maps.secondlife.com/
Kom til at tænke på om Amino var tilstede i den virtuelle verden ellers var det måske en ide at lave et Amino mødested derinde :)
I World of Warcraft kan du tale med andre over Ventrilo/Teamspeak, rejse rundt i forskellige dele af verdenen, sælge dine ydelser som enchanter, weaponsmith, tailor osv. Nogenlunde det samme kan du i WAR, AoC, Lineage, Final Fantasy, EQ etc., etc.
Jeg mener nu personligt alligevel at min tid er bedre brugt på irl. Jeg ved godt at der er et lidt andet twist på Second Life end på ovennævnte, men til syvende og sidst er der ikke så meget forskel når det kommer til stykket.
Det skal absolut ikke forstås som om der er noget galt med online spil, hverken Second Life eller andre, det slog mig bare at det du fandt så fedt ved det, gør sig gældende for stort set alle mmorpgs i dag og at der så absolut ikke er noget nyskabende over det, og det opfattede jeg lidt som værende dit indtryk.
Happy gaming ;)
~ Amaris