Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris pr. e-mail?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Hvad giver i normalt for e-mail adresser?

Det afhænger selvfølgelig af hvor relevante modtagerne er for ens produkt.

Jeg har et eksempel.

Gennem en konkurrence, hvor et produkt bliver udloddet, der er en del af en webshops sortiement, har vi mulighed for at få konkurrencen eksponeret endnu mere. Dem der tilmelder sig konkurrencen, er vel interesseret i produktet og er altså potentielle kunder for butikken. Er 3 kr. pr. mail adresse en fair pris?

Hvad jeg ved af, er prisen ganske fair, men vil gerne høre jeres mening.

Håber det er til at finde ud af:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00
Hej Nicolaj,

Før du begynder at skrive ud til dem, der deltager i konkurrence, så vær opmærksom på, at "venlige" e-mails med reklamer/info om jeres produkter anses som spam, hvis du ikke har fået samtykke fra modtageren om at modtage sådanne mails.

Og overdragelse/salg af emailadresse kan være i modstrid med persondataloven.

Forbrugerombudsmanden og Datatilsynet er på klapjagt efter firmaer, der udsætter f.eks. kursister med spam.

Så vær meget opmærksom på, hvad du laver - det lyder som om du er på vej ud på et skråplan.

Mvh

Karsten

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 15:52
Hej Nikolaj.

Lang tid siden, og vi har stadig et hængeparti, hvor jeg nok skal vende tilbage til dig.

Med hensyn til emailadresser, så vil jeg lige anskueliggøre, hvorledes du ikke skal gøre det.

Et mediebureau opsætter en lille kampagne, hvor man kan sende et lille (lad os sige) gækkebrev til sine venner. Disse venner skal så gætte, hvem der har sendt gækkebrevet.

I overskriften står der, at en, som de kender, har sendt et gækkebrev og at de nu har 3 chancer for at gætte navnet. Ved at gætte navnet deltager de automatisk i en konkurrence om et bl.a. bl.a.

Det smarte er nu, at vennerne skynder sig at skrive et navn i felterne, hvorefter de trykker på knappen "gæt". Men hvad vennen ikke lige havde opdaget var, at der nedenunder står, at man ved at trykke "gæt" accepterer betingelserne. Disse betingelser fremgår på en helt anden side, som man kan komme til, hvis man trykker på et link.

Da vennen jo allerede har trykket gæt 2 gange, så har han uforvarende allerede accepteret betingelserne.

I betingelserne stod der, at emailadressen automatisk sælges 5-6 navngivne nyhedsbreve.

Vennen det er mig  Jeg fik fat i mediebureauet, som fastholdt at det hele var lovligt, men indrømmede lige på grænsen.

Spørgsmålet er så, Hvor meget tror du min emailadresse var værd for de 5-6 navngivne nyhedsbreve???

Så min opfordring er...Vær nu helt reelt og vær professionel

Og når du udlover en konkurrence, så må du også være klar over, at mange tilmelder sig konkurrencen for at vinde et produkt ikke for at få reklame om et andet.

Jeg håber, at der på trods af mit sure opstød også var lidt konstruktivt

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:20
Er 3 kr. pr. mail adresse en fair pris?

Som udgangspunkt mellem 1½-4 kroner - Det kommer dog an på hvor mange informationer man får er det kun e-mail eller også navn, by, interesser m.v.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)