Hyggeligt lille lokale på ca. 12m2 med plads til ca. to personer i København K, 100 meter fra Strøget udlejes. Hele lejemålet består at to lokaler, hvoraf det ene altså er til leje. Der er adgang til tekøkken og toilet/bad. Pris:2500 kr. pr. måned. Prisen er inkl. internetadgang, varme, el m.m.
Ja undskyld mig, men er det ikke lidt voldsomt med en årlig kvadratmeterpris på 2.500 kr? Selvom det er incl internet, varme og el.
Vi har ca 50 m2 til 4.000 alt incl og 5 minutters gang til Flintholm station, der giver adgang til alle tog og metroen der dækker Storkøbenhavn.
Med venlig hilsen
Lars C
Hej Lars Tillykke med dit billige lokale. Jeg tænkte på om du kunne finde et magen til dit til mig med ca. samme placering som det jeg har nu til den pris? Det er ikke lykkedes for mig endnu!
Jeg har set at vores gamle lokaler på Frederiksberg er ledige endnu. Det er en høj kælder med 3 rum på vel ca. 50 m2 og vi gav den gang 3000 så vidt jeg husker.
Eneste problem var at der trængte vand ind hvis det regnede i mange dage, men det kan da være at de har fixet det. Vi var meget glade for det.
Hvis du har et tlf.nr. til en udlejer af jeres gamle lokaler, så kunne det måske også være interessant for lokalebanden, så du må meget gerne sende det ud i Lokalebandens streng.
Billige lokaler hænger desværre ikke på træerne, men tag et kraks kort over den by der er interessant, sæt en cirkel der dækker 5-10 minutters gåafstand omkring de vigtige trafikknudepunkter - og så er det bare om at trawle området igennem, både fysisk men også via de lokale aviser. God jagt!
Dato: 11/2/2005 10:02:30 PM Forfatter:mberton Hyggeligt lille lokale på ca. 12m2 med plads til ca. to personer i København K, 100 meter fra Strøget udlejes. Hele lejemålet består at to lokaler, hvoraf det ene altså er til leje. Der er adgang til tekøkken og toilet/bad. Pris:2500 kr. pr. måned. Prisen er inkl. internetadgang, varme, el m.m.