Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere problemer med min side

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amonier,

Endnu engang skal jeg have jeres hjælp eller syn på sagen.

Jeg driver hugabee.dk og har i løbet af de 3 år jeg har opbygget web-shoppen haft stigende omsætning.

Dog er jeg i tvivl om hvordan jeg gør shoppen bedre?

1. For 2 måneder siden flyttede jeg en masse sider fra et bibliotek til et andet, men fik ikke sat 301 redirect på. Kan jeg få en oversigt over hvor stort mit problem er (for går udfra jeg har fået en del duplicate content)??

2. Hvad kan jeg yderligere gøre på siden for at få flere besøgende og kunder? Er der nogle steder jeg kan se hvor god jeg er til min SEO og hvor jeg skal sætte ind aktivt?

3. Findes der nogle programmer der kan fortælle hvordan ens side performer og hvordan den udvikler sig?

4. Andre kommentarer om siden er meget velkomne

Lad mig høre jeres input

På forhånd tak

Hilsen Anders Larsen

www.hugabee.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Well med hensyn til SEO kan du jo bestille en analyse på Better-Web.dk

Dertil kan jeg kun anbefale dig at bruge analytics til at måle din fremgang. Hvis du ikke allerede benytter "_trackEvent", begynd på det! På den måde kan nu meget nemt se hvad der virker, og hvad der ikke gør.

Dertil synes jeg personligt ikke om dit design; Det vil sige både udseende Call-To-Action-mæssigt. Man kan ALTID forbedre sin shop - måden man finder ud hvad hvad man skal forbedre, er ved at holde tracking :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)