Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges - god fortjeneste

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop oprettet ny virksomhed, og har længe fulgt med her på siden, og fået masser af god inspiration:-)

Jeg er i den situation, at jeg mangler en investor for at kunne skyde virksomheden ordentlig igang. Virksomheden vil give et betragteligt overskud allerede fra åbningsdagen (dette er der regnet på), og derfor bliver det ikke noget problem at betale investoren tilbage igen. Og jeg vil ligeledes i opstartsfasen beholde mit nuværende job (er politimand), så penge bliver egentlig ikke noget problem, når først virksomheden ER startet op.

Jeg søger et "lån" på 100.000 fra en investor, og tilbyder at betale 120.000 tilbage igen indenfor 12 måneder.

Kunne dette være noget for dig? eller kender du måske en?? .. så send mig venligst en mail på atnielsen@hotmail.com

(og jeg har naturligvis været i en række banker, som alle sammen siger at min forretningsplan og driftsbudget ser rigtig godt ud og vil give overskud...men de kan desværre ikke låne mig noget, da jeg pt. har en personlig negativ formue)

Jeg håber at høre fra Dem.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)