Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste forretningsidé

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi skal lave en søgemaskine, som er så meget bedre end google, at alle benytter os. Vi vil tjene KASSEN! Vi taler MILLIARDER i overskud - om MÅNEDEN!!!

Det var da meget nemt. Jeg glemte bare lige, at at der hos google sidder 22.000 medarbejdere, hvoraf de fleste er udviklere. Sandsynligheden for at tjene pengene ind er langt større end ved at kaste dem efter lotto end et projekt som dette.

Min pointe er, at rigtig mange er bange for at dele deres idé. Selvfølgelig skal man ikke være naiv og tro, at ingen kunne finde på at stjæle din idé. Det handler dog lige så meget om, at få skabt det rigtige team til at udføre idéen.

Så næste gang, at du får en idé og vil smide en tråd herinde, kan du så ikke lige huske at skrive, hvilket område det handler om og hvad du er på udkig efter? Er der tale om sparring omkring din forretningsidé, kapital eller teknisk løsning?

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og hvorfor skulle det så være relevant ?  - du skal bare vide at det er pissegenialt og jeg vil ikke sige mere, men hvor finder jeg noget hjælp ?

[Sarkasme kan forekomme]

Ikke direkte relateret, men det fik mig til at tænke på "It's like Twitter. Except we charge people to use it". Wink

mvh

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)