Og som jeg prøver at lære dig, så gælder det KUN for afgiftsregistrede virksomheder der sælger til private. Hvis man som privat sælger til privat eller virksomhed, så må det IKKE fremgå at det er inklusive alle afgifter, da dette ikke kan være tilfældet.
|
Lagersalg123 - JEN:
Michael Dyrebil:
Når vi taler salg til forbrugere :
Som jeg skrive tidligere skal prisen til slutbrugeren være inklusive alle afgifter.
Og som jeg prøver at lære dig, så gælder det KUN for afgiftsregistrede virksomheder der sælger til private.
Hvis man som privat sælger til privat eller virksomhed, så må det IKKE fremgå at det er inklusive alle afgifter, da dette ikke kan være tilfældet.
Lagersalg123 - JEN:
Michael Dyrebil:Når vi taler salg til forbrugere :
Som jeg skrive tidligere skal prisen til slutbrugeren være inklusive alle afgifter.
Og som jeg prøver at lære dig, så gælder det KUN for afgiftsregistrede virksomheder der sælger til private.
Hvis man som privat sælger til privat eller virksomhed, så må det IKKE fremgå at det er inklusive alle afgifter, da dette ikke kan være tilfældet.
JEPS - Og så god weekend. "Forstår nu" hvorfor jurister altid kan finde arbejde. Nej har nu vist det længere.
Ib Abildgaard
RÅD & MAL