Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystem?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Go'' aften..

Jeg leder efter et system hvor man kan betale med betalingskort. Lige nu har jeg Oscommerce-shopsystem, men kun bankoverførelse som betalingssystem.

Det skal være godkendt til de E-Mærket stiller, og det skal være til at betale.

På forhånd tak.

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:39
Hej

Jeg kan helt klart anbefale quickpay.dk, de har også et færdigudviklet modil til integration med oscommerce!

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 01:16
Quickpay sparker r..!
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:16
Jeg kan klart anbefale ePay, der har en formidabel support.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 08:59

Vi vil anbefale Dandomain, som også tilbyder en betalingsløsning, hvilken vi kun har haft gode erfaringer med.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:09
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 09:12
Skal du "kun" tage imod danske kunder/kredit og debit kort eller regner du med også at skulle tage i mod internationale betalings midler, så som Kredit og Debit kort, elektronisk check og EC kort ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:28
Jeg vil kun have danske kunder. og et must er også Visa Elektron da en del af vores målgruppe er under 18 år.

Kan det ikke gøres for under 500,- i oprettelse og 100,- pr måned?

Syntes godt nok det er mange penge..

Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:59
Jeg har tidligere brugt Dibs, hvilket jeg var yderst tilfreds med. Så lige at de har en intropakke som koster 185,- i oprettelse.

Den løsning jeg havde var for et teleselskab, som skulle kunne modtage alle typer betaling også abonnements-betalinger.

Alt virkede upåklageligt!

eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:28
Hej!

Kan også anbefale quickpay.dk.

Men da du skriver at 100,- pr. måneden er dyrt, så må det jo nok være fordi du ikke forventer mange transaktioner. Så skulle du måske tage et kig på "PBS Betalings modul". Det er hvor du har betalingsgateway ved PBS (ligesom quickpay, epay osv.). Der betaler du 50 øre pr. transaktion (ved <3000 transaktioner om måneden) og du kan modtage de kort som du nu laver indløsningaftale på ved PBS (du skal have både på dankort og internationale kort når du skal kunne tage visa electron. Det koster 1500/året). Der udover er der jo omkostninger pr. transaktion relateret til indløsningsaftalerne, men det er jo ens ligemeget hvilket betalingshotel du vælger.

/Henrik

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)