Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er mit salg så lavt!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino''er...

Jeg driver i min fritid Guldmobil.dk, som sælger ringetoner, spil og alt mulig andet lir til mobilen...
 
Jeg sælger bare næsten ikke noget, ved godt at jeg ikke har særlig mange besøgende for tiden, men det er fordi jeg har droppet markedsføringen, fordi det ikke har givet det ønskede resultat...
 
Så det er altså ikke pga mangel på besøgende, har været oppe på omkring 100 om dagen, men det var kun 1 måske 2 af dem der købte noget.
 
Jeg har valgt at lave siden nogenlunde enkelt, for at den hurtig kan downloades og at det ikke skal være det der kommer vejen for brugeren...
 
Alle gode råd til et bedre salg m.m er velkomne.
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror, at den konvertering du har haft på et par procent er meget passende for mobiltilbehør. Du skal huske på, at den løsning fra SMS a/s du bruger, er meget udbredt, og derfor ikke tilbyder noget specielt, som får konverteringen til at være højere.
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg også tænkt!

Og nu hvor vi har det oppe, så vil jeg gerne høre fra nogle som evt har erfaring med SMS a/s, jeg synes de er meget svære at finde ud af. Specielt at få fat i, har prøvet flere gange, der er ikke nogen af deres e-mail der fungere. Jeg ringede så til dem, og fik af vide at de alle sammen var på forretningsrejse til Holland! Lidt irriterende når man skal bruge dem, kan ikke helt finde ud af hvor seriøse de er!
 
Men har i hvert fald prøvet at få fat i dem, for at få fat i noget nyt mobil-lir jeg kunne tilbyde på siden, noget de måske har liggende. Så min side måske med den hjælp kunne blive lidt mere speciel!
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Problemet er vel også at sms A/S selv lancere deres løsning til brugere ( www.smsland.dk ) som de har et forholdsvis agressivt markedsførings budget på.

Det er stort set på bagsiden af alle blade etc. Derfor er det også der folk køber.

Derudover har mange andre sider med en helt masse andet indhold også disse sms tjenester, og derfor tror jeg at folk kunne have en tendens til at købe når man alligevel bruger siden ( måske lidt for at støtte siden også, hvis det er faste brugere )

De sidste brugere tror jeg kommer via google og andre store søgemaskiner, og her er det igen svært at komme til tops, fordi der er så mange udbydere.
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det virker lidt som om at man ikke kan tjene det helt på mobil-lir, hvis man altså sælger for andre (SMS a/s)... er der nogle der ved hvad der skal til for at lave sit helt eget... altså hvad koster det at få sit eget nummer, f.eks 1208... og hvad for noget udstyr skal der til... er det til at betale sig ud af for en almindelig person som mig? Og hvem står egentlig for at lave spil, ringetoner m.m. Og hvad er en cirka pris på disse!!!
 
Det ville være dejligt hvis der var nogle der viste noget om alt dette, for kunne rigtig godt tænke mig at starte mit helt eget, sidde på toppen hvor andre sælger for mig istedet for jeg sælger for dem!
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

1. At droppe din markedsføring er nok ikke så smart, på et marked som dit. Der er mange udbydere og de er ude og bruge en del penge. Siger ikke du skal gå lige op mod dem på den front, men du skal ud og vise du er der

2. Jeg har god kontakt til en af de hårde drenge indenfor SMS her i Danmark, helt udenom SMS a/s. Han har har modtage nummer osv. og kan sikkert skaffe nogle gode priser.

Problemet bliver dit indhold, en ide kunne være at finde en niche af en slags, lave nogle gode aftaler om indhold med nogle leverandører. Om man evt. kan købe sådan indhold andre steder ved jeg ikke, men mon ikke.

Bare lige hvad der faldt mig ind :)

/Rasmus
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg talte heller ikke helt sandt da jeg sagde at jeg havde droppet markedsføringen helt, men jeg har skåret kraftigt ned på den. Lige pt bruger jeg kun adwords. Problemet med markedsføringen er at trækker man markedsføringen fra indtjeningen giver det allerede der et underskud.
 
Skal lige overveje det, men det kunne da godt være at jeg ville i kontakt med ham din ven. Men er lidt i tvivl om det nu også er det rigtige marked. Der findes jo allerede nogle kæmpe danske men også globale mastodonter... Ved ikke helt om man skal tage kampen op, eller bare finde på noget andet!!!
 
Lige for at snakke udenom! Jeg er ny herinde, har været herinde og læse med før, men har først tilmeldt mig som bruger i dag!
Jeg er meget positiv over for dette forum, jeg synes der er en kanon tone herinde, i forhold til så mange andre forums hvor man straks bliver skudt ned, så snart man udtaler sig lidt udvidende. Bare lige lidt ros fra mig
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg turde personligt ikke tage kampen op hvis jeg ikke i forvejen har godt fat i branchen og evt udannet inden for lign.

De store sidder tungt på markedet, og det vil blive ekstremt dyrt for dig at udvikle et så stort sortiment som SMS as har.
 
Derudover er SMS lir i mine øjne også en meget risikofyldt branche, det tog jo ikke mange år før billedbeskeder ( de gamle sorte ) ikke var noget hit mere, der er kommet et utal af forskellige typer ringetoner og spil. Derfor skal man også konstant have udviklingsfolk der knokler løs.
 
Angåendet forummet så er det super godt, mange tak til den gode Hr. Thorborg.
 
Hvis du ikke kan lide mudderkastning og personlige angreb, så ville jeg gå en stor bue rundt om en af debatterne herinde ;) du gætter nok selv hvilken når du har læst lidt rundt.
Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Har nogen af jer hørt om firmaet : www.pronetwork.dk hvor man kan komme og præsentere sit firma for forretningsfolk og derved få kunder ?
De har gæste morgenmøder fra 07.00 - 08.30.
 
Har har tilmeldt mig som gæst en måned og man siger jo at de 1. kunder er gennem netværk.
 
Hilsen
Sanne 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/2/2005 9:59:48 PM Forfatter: Guldmobil.dk
Problemet med markedsføringen er at trækker man markedsføringen fra indtjeningen giver det allerede der et underskud.

Ja, der er nu ikke noget unormal i, at man bruger flere penge på markedsføring i starten, end man tjener. Du skal jo opbygge en solid loyal kundeskare som kommer igen hver gang de skal have nye spil, ringetoner etc. Og det gør man ikke på 14 dage...
 
Sanne, nu tror jeg at du har reklameret for pronetwork.dk i SAMTLIGE tråde på Amino - uanset hvilket emne der diskuteres i tråden. Prøv selv at lave regnestykket: Hvor mange ringetoner skal guldmobilen.dk sælge på et netværksmøde før omkostningen til medlemskabet er hjemme igen?
 
mvh Carsten
Side 1 ud af 4 (33 indlæg)