Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adsense konti

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan at google har lukket min adsense konti, jeg indsendte en klage formular for en uge tid siden men jeg har først lige fundet ud af hvad der måske er galt. En fammilie medlem, syndes lige at jeg skulle tjene lidt ekstra peppernøder, så hun har trykkede nogle gange en det nartulige på anocerne, når nu var på min side. Det er overhovet ikke noget jeg har opforede til, men jeg fandt først ud af det i går aftes. hvad gør jeg lige nu ?

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:22

Jeg har været ude for præcis det samme. :-(

Gode råd er dyre! Jeg har opgivet at prøve at komme i kontakt med dem. Heldigvis findes der alternativer: http://www.tobiash.dk/mikkelsen-media-adserving

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 11:37

skriver til google - som du gjorde sidst - og venter. Men de er generelt ret kolde.

/JG

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:59
Dvs at hvis der er en der har set sig sur på en kan vedkommende få lukket ens afsense konto ved at klikke som en tosset på de afsense reklamer der måtte være på ens side..? Det er da noget ko..
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 13:39

Ja det er det jeg gætter på.

Tak svar

Ja det jeg har gjort igen, så må jeg håbe på at jeg taler sandt.

De MM adsense er problen bare at, det der kommer frem er ikke så realavandt til de temar der kørere.

Hvordan ligger landet så, med at åbne for en ny konti og hvad med evt nye sider kan jeg ikke få adsense på dem ?

Hvad nu hvis jeg overdrager sider til anden kan de så heller ikke få adsense på ?

Fordi jeg spøger er fordi jeg ikke kan finde svarene via google eller den mail de har sendt om lukningen og de svare ikke på nye henvenlser.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:57

Anders S:

Dvs at hvis der er en der har set sig sur på en kan vedkommende få lukket ens afsense konto ved at klikke som en tosset på de afsense reklamer der måtte være på ens side..? Det er da noget ko..

Ja, det kaldes et "clickbomb attack". Der findes måder at sikre sig mod clickbombs; man kan bl.a. indstille sin AdSensekonto til kun at kunne vise annoncerne på ens egne (udvalgte) sider (læs mere her) > googl ordet, hvis du/I vil vide mere.

Bruno Høiberg:

Hvordan ligger landet så, med at åbne for en ny konti og hvad med evt nye sider kan jeg ikke få adsense på dem ?

Hvad nu hvis jeg overdrager sider til anden kan de så heller ikke få adsense på ?

Fordi jeg spøger er fordi jeg ikke kan finde svarene via google eller den mail de har sendt om lukningen og de svare ikke på nye henvenlser.

Du bliver nødt til at afvente en reaktion fra google, og nej, du kan ikke vise AdSense på nogle - heller ikke nye - sider, når din konto er lukket (!).  Generelt skal du ikke forvente meget respons fra Google. Læs i stedet her.

At du overdrager siderne, ændrer intet. Hvis man har en åben AdSensekonto, kan man vise AdSense annoncer, hvor man vil.

/JG

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)