Jeg har et mindre problem med gigahost. Inde i administrationsmodulet på wordpress gemmer den ikke de data man beder den om når man trykker på gem. (for at sige det kort) Det virker til at der er en begrænsning på hvor meget data den kan gemme. Forestil dig at jeg vil have flere widgets aktiveret. Jeg får ingen fejlmeddelelse eller andet. Den gemmer det bare ikke efter et bestemt antal. Installation af wordpress, database, databasebruger er forsøgt genopsat adskillige gange uden held. Hele websitet, theme og alt hvad der hører til virker upåklageligt på en anden udbyders server, men uanset om jeg laver en eksport af dataene og database fra det sted hvor det virker, eller starter helt forfra, så nægter den at virke hos gigahost. Jeg synes også at serveren kører ualmindeligt langsomgt holdt op mod hastigheden på andre lavpris hostingfirmaer. - Jeg ved også at kunden har haft alvorlige problemer med at deres website var hacket.. Kan det have en kontinuerlig effekt, der skader dem nu med det nye site ? (Må blankt erkende at jeg ikke er hacker teknisk begavet) Er der nogen der har en viden om lignende problemer med gigahost, samt hvad løsningen var ? PHP MEM limit er forøget til max. Det løste heller ikke problemet.
|
Jeg har selv haft et par WP sider på gigahost - men har "desværre" aldrig haft lignende problemer. Tilgengæld har jeg rigtig gode erfaringer med Gigahost's support team, og kan varmt anbefale at du spørger en af deres teknikere om hjælp.
- Det er svært, selv for en PHP/wordpress ekspert at vide hvad der skaber problemet, når man ikke kan undersøge det selv på din server.