Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj prodkution-

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen, mit navn er Tobias, da jeg har i tankerne at lave et tøj firma med henblik på snowboarding kultur.

jeg mangler kun et sted det kan producere tøjet, helst i EU.

det er alt fra t- shirt, jakker, sko , hatte, og trøjer mm.

Hvis folk kender et sted eller noget må i meget gerne svarer på denne debat omkring.

-pris

-transport

-agent i landet

det skal helst være et sted hvor de laver alt, på tøj. Alt fra vaske vejledning i nakken til syningerne på trøje mm,

jeg har styr på alt andet viklet stof det skal være logo farver og det hele.

mangler bare  et stedet.

MvH Tobias. håber i svarer 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:27

Tobias:

jeg mangler kun et sted det kan producere tøjet, helst i EU.

det er alt fra t- shirt, jakker, sko , hatte, og trøjer mm.

Du skal nok kigge mod Portugal eller ØstEU...

Men du skal dog ik vælge samme producent til alle de nævnte varegrupper! Det er de færreste fabrikker, som kan levere ordentlig kvalitet og pris, når det er så forskellige varer. Derfor del det op i 2-4 producenter.
En til tshirts, hoodies og andet nemt. En til jakker og overtøj. En til sko og fodtøj. Og evt en til accessories og tilbehør (afhænger af materialerne, som det skal laves af).

Fra København N
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:41

mange tak for de gode råd, men har du nogle kontakt muligvis nogle priser ? da jeg ikke aner hvor jeg skal lede

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 19:47

Sorry - men det lyder som et langt ude projekt for dig, hvis du er uden erfaring på området... Hvad gør du hvis hele skidtet ramler for dig, leverandøren / kurereen fucker op, - eller hvad med... Al ære og respekt for dine ideer og visioner.. DET er fedt at læse, - men du skal altså have nogen med der ved noget om det her..

MEN - det skal ikke være helt sort det hele.. Du kan feks. gå på Alibaba.com og søge forskellige systuer og metervarerleverandører..

Held og lykke!

Mvh/ Ulrik

(ps. - tænk lige hele logistikken ind i det også! - bare et godt råd)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:58

Ulrik - mensbasic.dk:

MEN - det skal ikke være helt sort det hele.. Du kan feks. gå på Alibaba.com og søge forskellige systuer og metervarerleverandører..

Det vil jeg så ik anbefale... Du betaler for det første mega overpris på Alibaba, da de fleste er tradere eller brokere. Desuden er de fleste på Alibaba fra Asien.

Du skal derimod have fat i en lokal agent/kontrollør, som du kan stole på, og som kan finde de rette fabrikker...

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 20:37

Der har vi så lidt forskellig opfattelse.. Jeg har nu fundet flere seriøse også europærere... så skal vi lade den ligge der? Med sund fornuft kendskab til branchen når man langt..;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:57

Ulrik - mensbasic.dk:

Der har vi så lidt forskellig opfattelse.. Jeg har nu fundet flere seriøse også europærere... så skal vi lade den ligge der? Med sund fornuft kendskab til branchen når man langt..;-)

Det er lige præcist især derfor, at jeg ik mener Alibaba er den rette vej i dette tilfælde... Tror vi mener det samme, men siger det på hver vores måde...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)