Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du YouTube i din marketing?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er så småt begyndt at lave nogle små videoer som vi ligger på YouTube, det er stadig helt i den spæde start så hvad der virker? og om det giver salg og mere trafik tør jeg ikke udtale mig om endnu... men det er klart noget vi ikke er helt færdige med at lege med!

Men bruger du også YouTube og laver du evt. dine egne videoer vil jeg meget gerne se din kanal da det så måske kan give mig og sikkert også andre inspiration til hvordan man kan gøre det...

Selv om der ikke er så meget at se endnu så er vores kanal her: http://www.youtube.com/user/SkiftselvDK

(I skrivende stund er jeg ved at uploade en lidt "sort" video som er lavet specielt til vores første subscriber.... som må siges at være lidt af en vaskemaskine entusiast... så det er ikke den i skal give kritik på, hvis I kommer med kritik til nogle af de videoer som ligger på vores kanalBig Smile da denne nok har et meget smalt publikum)

Så har du en YouTube kanal, som du vil dele så skriv den her under:

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:33

Hej du.

Super fed ide - som jeg helt sikkert også skal bruge lige så snart min side er oppe at køre.

Martin Thorborg har forresten også lavet en video om det - ved ikke om du har set den? men den er ihvertfald at finde her: thorborg.tv

Mvh Tobias.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 23:11

Hej Martin,

YouTube er helt klar en god idé men i disse krisetider tror Jeg det er vigtigt at vurdere alternativerne. Min overbevisning er, at det er bedst at bruge YouTube til at synliggøre led i ens forretning som kunden ikke har gode muligheder for blive klogere på ad andre veje. Dertil kommer at det jo altid er godt med kundeudtalelser - og at se "rigtige mennesker" udtale sig giver mere troværdighed end andre kanaler..

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 23:12

Hej Martin,

YouTube er helt klar en god idé men i disse krisetider tror Jeg det er vigtigt at vurdere alternativerne. Min overbevisning er, at det er bedst at bruge YouTube til at synliggøre led i ens forretning som kunden ikke har gode muligheder for blive klogere på ad andre veje. Dertil kommer at det jo altid er godt med kundeudtalelser - og at se "rigtige mennesker" udtale sig giver mere troværdighed end andre kanaler..

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:24
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:35

Hej Martin

Jeg bruger ikke YouTube endnu, men det vil jeg gøre i stor udstrækning så snart, at mit website Soundspectre.com er online. Her vil jeg skrive anmeldelser af nye musikudgivelser såvel som gamle klassikere, samt anmeldelser af musik-dvd'er og musikbøger/biografier. Der vil være mulighed for at købe produkterne gennem buylinks til henholdsvis iTunes og de tre engelskssprogede Amazon sider (USA, Canada og England), samt Tyskland. Derudover vil der være 3 affiliate bannere på siderne: top, bund, og højre side.

Så det vil være oplagt at lægge virale/verbale anmeldelser ud på YouTube, som henviser til mit website. Der kan være mange besøgende at hente! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 08:58

Sjoegaard:
Martin Thorborg har forresten også lavet en video om det - ved ikke om du har set den? men den er ihvertfald at finde her: thorborg.tv

Hej Tobias,

Jo de videoer ser jeg, og vil delvist erkende de er med til at jeg er begyndt at eksperimentere med videoer.

Men giv gerne et praj i tråden når du har lavet de første videoer så jeg kan se hvordan du vil gribe det an.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 09:03

P L I:

Hej Martin,

Hej

Jeg er ikke helt med på hvad du mener i disse krisetider?

enten så virker videoer på YouTube, og hvis det gør det jammen så er det jo gratis, eller også virker det ikke, og så er det klart man skal revurdere om det er kræfterne værd, ligesom man vurdere om de annoncekroner man betaler for, bliver givet godt ud. for i bund og grund er ens tid også penge.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 09:06

Seo++:

Her er min

seriøst? hvordan bruger du disse videoer til at skabe en relation til dine kunder eller salg?

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 09:19

Hej Martin

Jeg bruger ikke YouTube endnu, men det vil jeg gøre i stor udstrækning så snart, at mit website Soundspectre.com er online. Her vil jeg skrive anmeldelser af nye musikudgivelser såvel som gamle klassikere, samt anmeldelser af musik-dvd'er og musikbøger/biografier. Der vil være mulighed for at købe produkterne gennem buylinks til henholdsvis iTunes og de tre engelskssprogede Amazon sider (USA, Canada og England), samt Tyskland. Derudover vil der være 3 affiliate bannere på siderne: top, bund, og højre side.

Så det vil være oplagt at lægge virale/verbale anmeldelser ud på YouTube, som henviser til mit website. Der kan være mange besøgende at hente! :-)

Dbh

Thomas

Lydder spændende.

du må lige poste din kanal når den er oppe...

Men jeg har lige et side spørgsmål, og det er måske ikke så relevant, hvis du ikke har tænkt dig at spille musik i de videoer som du vil lave...

Normalt skal man have lov til at bruge musik i ens videoer fra dem som har ophavsretteten på den musik man ønsker at bruge? men hvordan fungere det med anmeldelser, for reelt vil du jo bruge disse kommercielt? ikke at det er mere i orden i ikke kommercielle videoer? er det noget du har undersøgt?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)