Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hus & Have Lagersalg ApS søger samarbejdspartner. Vi sejler i varer. Vi har 100 vis af paller, 100.000 vis af varer. Mærkevarer vel at mærke. Varegruppen er byggemarkedsvarer så som elværktøj og tilbehør til elværktøj, vandingsprodukter, havedamsprodukter, vandkunst osv. Altsammen markedets stærkeste mærker og til priser hvor ingen kan være med.
Vi har et fysisk lagersalg hvert år fra forår til efterår, efter outletkonceptet og vi vil i den forbindelse også have en webshop, men vi ønsker ikke selv at drive den i det daglige. Derfor søger vi en samarbejdspartner der har evnen til at opbygge og drive en webshop med vores varer. Idet vi udelukkende arbejder med partivarer vil der ofte være udskiftning af varer og derfor må vi forudsætte at du jævnligt kan komme forbi os i 9700 Brønderslev for at se nye varer og lave billedmateriale, varebeskrivelser mv. 

Netop det specielle ved at vi har med partivarer at gøre udelukker at vi skal køre hele og komplette sortimenter af en bestemt varegruppe. Vi har det vi har og vi skaffer ikke varer hjem til kunder på forespørgsel. Omvendt kan kunden finde mærkevarer til absolut spotpriser og det skal være det bærende i alle aspekter, såvel som shoppens opbygning som i vores markedsføring. 

Vi vil selv varetage faktureringen og forsendelsen fra vores lager ligesom alle rettigheder må tilhøre os. Du vil blive honoreret af salget alene. Der vil ikke være økonomiske krav til dig overhovedet udover at du skal have eget SE nummer. Er du personen der udover et grundlæggende kendskab til de nævnte produktgrupper kan udvikle, drive og positionere en webshop hører vi meget gerne fra dig på jg@stocklots.dk

Med venlig hilsen

Jan Grønkjær

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:32
Hej Jan

Jeg er ved at starte forretning i Randers hvor jeg også vil sælge for andre på internet auktioner og i forretningen.

Jeg har tideligere købt og solgt varepartier af værktøj mm. ,, har da også lidt kontakter til impørtøre her i DK.

Jeg kan sælge dine vare.

Venligst send mig dit tlf.nr eller e-mail.

Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 22:32
Hej Jan

Jeg kan ikke lige se at du har den profil vi søger, men du skal være velkommen til at kontakte os hvis du ønsker at aftage varer til din egen butik.

venlig hilsen

Jan

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 10:11
Hej Jan

Har sendt dig en PM. Jeg kunne være interesseret..

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 01:27
Hej.

Jeg ved ikke helt om det jeg kan tilbydde, er det du søger.

Jeg kan tilbyde at sætte en portal med webshop op. Jeg kan også tilbyde at opdatere hjemmesiden 1 gange om ugen, eller lave en guide så i eller tredje person kan sørge for opdateringerne, så jeg koncentrere mig om selve siden og dens sikkerhed.

Denne side bliver i et CMS system, og jeg sørger for backup HVERT døgn.

Opsætning af hjemmeside : 1000kr, Opsætning af webshop 500kr. Vedligeholdelse mm. efter aftale.

Du kan kontakte mig på mail stefangranholm@gmail.com eller via firmahjemmesiden www.granholm.dk

Vnelig Hilsen
Stefan Granholm

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 12:41
Hej Stefan mfl.

Tak for jeres henvendelser vedr. vores søgen efter samarbejdspartner.

Vi kan oplyse at vi har truffet aftale til anden side.

Med venlig hilsen

Jan Grønkjær 

Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:21
Se venligst din profil her på siden, jeg har sendt en besked.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)