Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen erfaringer med firmakontoret.dk??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Skriver for at høre, om der er nogen som har erfaring med firmakontoret.dk. Synes umiddelbart det ser fornuftigt ud men ville lige høre, hvad I har at sige inden jeg kaster mig ud i det?!

BB

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:18
Jeg kender dem ikke, men tjek lige den nedenstående sætning - den første på deres hjemmeside:

Firmakontoret.dk ApS er Europas første virksomhed, som blandt andet tilbyder online regnskabsføring, lønregnskab, bogholderi og meget mere for mindre og mellemstore virksomheder - et og samme sted.

Det  er i hvert fald lodret løgn - jeg kender ikke ét eneste revisionsfirma, der ikke leverer nøjagtig disse ydelser.

Det kan sagtens være, at firmakontoret er OK, men deres markedsføring er i hvert fald ikke. Jeg ville sortere dem fra alene på det grundlag.

mvh Hans

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:44
Hej Hans,

Har du set der står ONLINE regnskabsføring etc.? Det er vel de færreste revisionsselskaber, der tilbyder dét?
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:51
Dato: 23-01-2007 22:44:25 Forfatter: Kim Gam-Jensen Hej Hans,

Har du set der står ONLINE regnskabsføring etc.? Det er vel de færreste revisionsselskaber, der tilbyder dét?

Woops.

OK - hvis de er de første, der tilbyder det, har de været tidligt ude. Men nej - det er ikke alle revisorer, der tilbyder det online.

Jeg hælder godt med ketchup på mine hårde ord og æder dem igen. Det udsagn kan ikke bruges til at miskreditere virksomheden.

Derudover er jeg totalt uvidende om deres løsning.

mvh Hans

Tilmeldt 21. Dec 05
Skrevet kl. 20:05
Hej igen,

Altså det kan jo godt være de ikke var de første på markedet i hele Europa (har jeg selv lidt svært ved at tro) - men derfor kan de jo sagtens have et godt koncept og nogle velfungerende løsninger. Jeg efterspørger igen nogen med noget erfaring fra dem!?

BB

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:30
Jeg har mødt en person, som var glad for firmakontoret, men jeg kender ikke til det personligt. De spreder sig meget, synes jeg - med firmaaftaler og billige benzinpriser, men det kan jo være en fordel, alt efter, hvordan man ser på det. Her er lidt inspiration, hvis det drejer sig om at skrifte bogholder:

Under alle omstændigheder vil jeg opfordre dig til at tale meget med dem, inden du starter: Hvad er det for et regnskabsprogram, de bruger? Kan du fortsætte med det, hvis du vælger selv at ville bogføre eller skal have en bogholder, som er tættere på dig og dine bilag fysisk (aner ikke, hvor du kommer fra), eller hvis I bliver uenige? Kan du få sikkerhedskopier af data eller ligger alt på deres system? Og kan du få ting ud i regneark, så du kan bruge dem til interne beregninger? Den slags - så du ikke kommer ud for en overraskelse.

Tilmeldt 21. Dec 05
Skrevet kl. 23:25
Hej Anette.

Tak for dit svar, det vil jeg lige tage med. Fin og omfangsrig side du har der! 

Selvfølgelig vil jeg tage en grundig snak med dem for at finde ud af, om de opfylder mine behov. Skulle bare høre om nogen havde gode/dårlige erfaringer derfra.

Andre der vil bidrage?

BB

Fra Haderslev
Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:11
Hej BB

Jeg er grundlægger af Firmakontoret.dk Mit navn er Anders. Du er meget velkommen til, at kontakte mig på tlf 70 22 14 18 hvis du har spørgsmål til vores virksomhed.

Med Venlig hilsen

Anders Søndergaard

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:01
Hej Anders

Jeg beklager min negative omtale - den var helt uberettiget. Jeg havde simpelt hen ikke læst din forside ordentligt. Pinligt.

Har du ikke nogen referencer, du kunne viderebringe til BB, som spørger til folkm, som har erfaringer med jeres services?

mvh Hans

Fra Haderslev
Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:12
Hej Hans

Det er helt ok - det kan ske for os alle.

Jo, vi har flere reference, men at forretningsmæssige hensyn vil jeg ikke offentliggøre dem her, hvilket jeg jeg tror du har forståelse for!

Men alle er naturligvis velkommen til, at kontakte mig - om man ønsker, at anvende vores regnskabsafdeling eller om man har et ønske om, at blive leverandør på Firmakontoret.dk

Telefon nr. er 70 22 14 18

Mvh.

Anders

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)