Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af ny affiliate side - Indtjening 500,00 siden midt oktober

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg kan få en god pris for min side, så er jeg interesseret i at sælge den. Det drejer sig om proteininfo som beskæftiger sig med salg og sammenligning af proteinpulver, proteinbarer og proteindrikke. Det er kosttilskud som primært bruges i forbindelse med styrketræning. Der er 20-25% i provision på produkterne, og der bliver typisk handlet fra 400 DKK og op pr. ordre. Siden køre via partner-ads, og har en enkelt aftale med en anden webshop.

Der er ca. 10 besøgende om dagen, primært direkte trafik. Har kørt en facebook kampagne 1 dag, for at afprøve det. Det gav 250 besøgende, 1 salg (75 DKK), samt en række 'Likes' på facebook siden.

Siden opstarten starten i midten af oktober har der være en indtjening på lidt over  500 DKK eksklusiv moms. Der er arbejdet lidt med markedsføringen af siden, men da jeg har mange projekter så er der mulighed for forbedring.

Siden er programmeret af mig, og der følger administrationssystem med. Designet er unikt og bygger ikke på noget theme.

Administrations

Siden

Jeg flytter gerne siden for dig. Den kan køre på et surftown starter webhotel til ca. 20 kr / mnd.

Alle bud over 10.000 DKK + spørgsmål kan sendes til info@ioosinternet.dk . Jeg lader den løbe i 3 dage.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:53

Bare lige for at få det på det rene.. Du ønsker som minimum 10.000 kroner for siden?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, ellers er der mere fidus i at køre videre med siden selv :-). 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:01

IOOS Internet ApS:

Ja, ellers er der mere fidus i at køre videre med siden selv :-). 

Yes, selvfølgelig. Skulle bare lige være sikker, da du jo skrev at man kun skulle skrive hvis det er 10.000+ kroner.

Jeg vil da lige overveje - siden ser let og elegant ud.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:05

Sådan hvad jeg lige kan se i min statistik, så kommer en del af dem der køber ved at skrive siden URL i browseren, eller fra foretrukne og det viser da den har potentiale til at blive et værktøj som mange kan få glæde af. En anden fordel er at det er en forbrugsvare, som bliver købt igen og igen indenfor et år. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:07

IOOS Internet ApS:

Sådan hvad jeg lige kan se i min statistik, så kommer en del af dem der køber ved at skrive siden URL i browseren, eller fra foretrukne og det viser da den har potentiale til at blive et værktøj som mange kan få glæde af. En anden fordel er at det er en forbrugsvare, som bliver købt igen og igen indenfor et år. 

Det er jeg ganske enig i! jeg er selv flittig forbruger - så at sige af proteinpulver før/efter min træning, og en mere til middag.

Og man løber jo tør før eller siden, og hvis man få folk til at smide siden i "foretrukne/bogmærker", så bliver indtjeningen jo potentielt større da de jo så kommer igen og igen.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:11

Ditto. Og den kan måske virke lidt uoverskuelig, men folk der går op i sådan noget elsker tilsyneladende at læse artikler og information i lange baner om emnet.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:30

Forstår jeg det rigtigt, hvis der har været en indtægt på 500 kr. på lidt under et måned?

Hvis ja, hvordan kan siden så være 10.000 kr. værd?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:32

Ja det forstår du rigtigt. Det er det som jeg har prissat den til, udfra hvad jeg ellers har solgt af ligende projekter. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:43

IOOS Internet ApS:

Ja det forstår du rigtigt. Det er det som jeg har prissat den til, udfra hvad jeg ellers har solgt af ligende projekter. 

Ok.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)