Hvis jeg kan få en god pris for min side, så er jeg interesseret i at sælge den. Det drejer sig om proteininfo som beskæftiger sig med salg og sammenligning af proteinpulver, proteinbarer og proteindrikke. Det er kosttilskud som primært bruges i forbindelse med styrketræning. Der er 20-25% i provision på produkterne, og der bliver typisk handlet fra 400 DKK og op pr. ordre. Siden køre via partner-ads, og har en enkelt aftale med en anden webshop. Der er ca. 10 besøgende om dagen, primært direkte trafik. Har kørt en facebook kampagne 1 dag, for at afprøve det. Det gav 250 besøgende, 1 salg (75 DKK), samt en række 'Likes' på facebook siden. Siden opstarten starten i midten af oktober har der være en indtjening på lidt over 500 DKK eksklusiv moms. Der er arbejdet lidt med markedsføringen af siden, men da jeg har mange projekter så er der mulighed for forbedring. Siden er programmeret af mig, og der følger administrationssystem med. Designet er unikt og bygger ikke på noget theme. Administrations Siden
Jeg flytter gerne siden for dig. Den kan køre på et surftown starter webhotel til ca. 20 kr / mnd. Alle bud over 10.000 DKK + spørgsmål kan sendes til info@ioosinternet.dk . Jeg lader den løbe i 3 dage. Med venlig hilsen |
Bare lige for at få det på det rene.. Du ønsker som minimum 10.000 kroner for siden?