Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Viral eller real deal?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil nok ikke kalde det viral markedsføring, men det er sku da godt nok en underlig måde at kommunikere på ! hehe..

Stakkels mand egentlig.. så kan han sku lære at snakke pænt i mails.

Videre viralt er det nok ikke.. Om 5minutter har jeg da glemt hvilket firma der var tale om ?.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-01-2007 08:27:47 Forfatter: Brian Frænde Vil nok ikke kalde det viral markedsføring,

Nej, det kan være du har ret. Det var også derfor jeg stillede mit første spørgsmål. Burde måske have tilføjet en smiley i første indlæg for det skulle ikke tage 100% seriøst, men bare være en hmmm-gad vide.

Stakkels mand egentlig.. så kan han sku lære at snakke pænt i mails.

Det må man sige.

Videre viralt er det nok ikke.. Om 5minutter har jeg da glemt hvilket firma der var tale om ?.

Spørgsmålet er lige så meget hvad du lægger i begrebet viral markedsføring i dette tilfælde. Bloggen er blevet vidt spredt af almindelige mennesker, som fandt den sjov nok til at dele med deres venner og bekendte. Der er mange der kigger ind på virksomhedens hjemmeside for at se hvad de er for nogen. Kan det så være en succesfuld kampagne? Ja, det mener jeg.

Vi ser så mange ting på internettet i dag at det er naturligt at vi glemmer mange af tingene igen med det samme. Information overload, hvis vi ikke kan frasortere. Sådan fungerer den menneskelige hjerne, så det er ikke så overraskende.

Man kan sige, at hvis du havde været inde og kigge på firmaets hjemmeside og fundet dem interessant, så havde du måske reageret anderledes og de havde fået en anden prioritet for dig. Det var de ikke og derfor sorterer du dem fra. Naturligt nok.
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)