Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg flytter server - hvad med Google placeringerne?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Boldig:

Du skriver at den skal blive i samme land, hvad nu hvis den IKKE forbliver i samme land, hvad er situationen ?

I samme linie et andet spørgsmål, hvis du har et internationalt website (flersproget til flere lande) hvilket land skal den så være placeret i rent geografisk ? Hvad vil være at anbefale...det største land eller landet hvor du helst vil have kunder ??

Hvis du nu sælger for eksempel Audi, og du har en stærk placering i Danmark på det ord med en hjemmeside hostet i Danmark - og du så flytter webhotel til f.eks. USA, kan du nemt risikere at droppe placeringer på google.dk af den årsag, at Google ser på (blandt meget andet) serverens placering for at vide, i hvilket land dens indhold er mest relevant.

Jeg anbefaler klart, at hjemmesiden hostes i det land (eller i de lande via DNS balancing), hvor potentialet er størst.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

IIS er det "program" på serveren, der styrer selve webdelen - sådan firkantet sagt. Og bare rolig: Hvis du ikke ved, hvad IIS er, har du heller ikke pillet ved den. Så ingen problemer der.

Tusind tak for dine kommentarer Thomas - dejligt med ekspertindblik i sagen!Yes

Nu kan jeg gå igang med flytningen med ro i sindet (alt er jo relativt)...Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)