Jeg må igen slå fast - jeg roder ikke ved noget som helst - jeg leverer grafiske tiltag (som du kan bruge eller lade være) jeg "roder" ikke ved noget som helst programmeringsmæssigt.
Nu er det måske på sin plads at "uddybe" lidt.
Jeg rør ikke din webshop - jeg fortæller dig hvad du kan gøre bedre, hvorfor og leverer grafikken.
Jeg skriver på Amino for at give alle muligheden af tilbudet og jeg har allerede fået beskeder fra adskillige webshops der kunne bruge min hjælp!
Jeg føler at det er det rigtige forum at tilbyde dette på og må igen tilføje:
Læs mit indlæg igen - jeg kontakter dig med yderlige information om projekts gang, form og størrelse. Men jeg kan ikke offfentliggøre dette endnu!
Begge sites skal forbedres over vinteren, og hvorvidt jeg kan bruges til dit tilbud eller ej, så synes jeg godt om de referencer Casper har vist, så der er da nok grundlag for et længervarende samarbejde
Det er ikke ilde taget op - jeg kan dog desværre ikke offentliggøre formålet med dette projekt online endnu. Derfor er jeg meget diskræt med reelle informationer!
(Måske jeg skal pensle det lidt mere ud en anden gang ;))
Jeg ser frem til din mail og jeg lover dig, du kan se frem til mit tilbud!
Jeg tillader mig lige at bumpe tråden og give muligheden til flere webshops.
Jeg har valgt 1 af de 4 webshops.
Skriv din email, din webshop og en kort beskrivelse af din niche - så kontakter jeg dig med yderligere informationer om tilbudet!
(Har du spørgsmål til projektet, færdigheder eller kompetencer, så smid dem i en privat besked el. pr. mail - så skal jeg selvfølgelig svare dig. Det gør jeg ikke i tråden her)
Vi forhandler softshells, vinterjakker, skijakker m.m. af det canadiske kvalitetsmærke Stormtech.
Stormtech er af canadisk kvalitet og kendetegnet ved gennemtænkte funktioner, de nyeste teknikker, innovative detaljer og smart design.
Deres produkter henvender sig til det aktive, kvalitetsbevidste friluftsmenneske. Canadiske Stormtech er yderst populært i hjemlandet (2. størst på det canadiske marked inden for firmasalg), men stadig nyt på det europæiske marked - og du har formentlig aldrig hørt om det.
Jeg kan bestemt varmt anbefale Mikkel, har er i øjeblikket igang med at implementere mit nye design som han har lavet helt fra bunden og det er blevet rigtig rigtig flot, vent en uges tid så kan i se resultatet af et hans arbejder !!