Hvis han kan, så kan jeg også:
http://www.thorborg.dk/inspiration-og-sparringstur.html
Der er under tiden ikke skide mange der spørger mig om de må komme hjem til mig, i mit
hus i Gevninge, og købe en dags sparring.
Min tid er knap, jeg er dyr og one2one sparring med mig kræver, at man tør bevæge sig ud på landet.
Men nu vil jeg forsøgsvis lave en tur for dem der har lyst, og jeg giver den fuld gas.
D. 7, 8 og 9 januar 2011, kan du blive den heldige vinder, af et besøg hos mig, i mit private hjem i Gevninge (og ja, tur til min gamle skole, kan lade sig gøre).
Det får du:
- 3 timers privat sparring med mig, hvor du kan komme med de udfordringer du har, samt idéer til hvordan du tackler dem og kommer videre herfra.
- En god peptalk der vil provokerer (det er jeg god til) og inspirerer dig til en sundere livstil og bedre kost og motionsvaner;) Hvem kan ikke bruge det:P
- En tur med mig og 3 af Gevninge drengene til Herslev strand, hvor vi netværker, hygger og ser hvordan middelklassen bor.
- En dejlig frokost ved vandet
- Middag hos mor Lene i Gevninge om aftenen, hvor HUN vil lave maden:D (Sandsynligvis maskintorsk. Der vil også blive serveret en let øl, fra det lokale microbryggeri "Herslev Bryghus").
- Vi vil afrunde alt dette med en super hyggelig fisketur i Svorgerslev sø efter gedder. Her er mange (gode som dårlige) idéer blevet udtænkt.
Så er du en fattig iværksætter, eller vil du gerne bare sparre med mig fordi jeg er nice, kan du købe alt ovenstående for:
15.000 kr.
Dog skal morgenmad på 3. dagen og transport til og fra gevninge, selv arrangeres og betales.
Jeg vil lige nå at tilføje, at du selvfølgelig også vil få en tur på min gamle Sachs Monark, som næsten er antik (det er en knallert).
Hvis du er interesseret, så skynd dig at sende mig en mail på anders@faadetgjort.dk.
Skriv lidt om dig selv, hvorfor jeg bør udvælge dig, samt hvilket projekt du er igang med.
Så vil jeg kontakte dig hurtigst muligt.
Jeg ser frem til at høre fra dig.
De bedste hilsner fra
Anders Hempel