Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt, brugervenligt og billigt CRM system - SØGES

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg søger et simpelt og brugervenligt CRM system til at holde styr på mine
opkald, aftaler osv. med mine kunder.

Jeg har ikke behov for at systemet skal kunne 90 % andre ting.

Jeg skal bruge det som et telemarketing værktøj og så skal det helst ikke koste "spidsen af en jetjager"..

Nogle der kan anbefale nogle systemer eller leverandører ?

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mange af vore kunder starter med en simpel opsætning, tilpasser enkelte felter og de er klar til at benytte systemet. Avancerede funktioner kan nemt tændes/slukkes hvis eller når behovet opstår.

Vi afholder gratis online CRM seminarer af 15-30 min. varighed hvor du får et hurtigt indblik i crm systemet og får en forståelse for hvad CRM kan gøre for din virksomhed.

Klik her for at tilmelde dig.

Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har Outlook, så kan du bruge en tilføjelse til Outlook.

Den hedder Outlook with business contact manager.

Den koster ikke noget, men du skal have mindst Office SMB edition.

Her er linket:

http://office.microsoft.com/en-us/outlook/outlook-2010-with-business-contact-manager-features-and-benefits-HA101808863.aspx

Go´fornøjelse :-)

Fra Brøndby
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har muligvis det du søger. Vi har udviklet et telemarketing crm system som er webbaseret og meget enkelt og ligetil.

smid en mail til mig på kb@bascom.dk så giver jeg gerne en gratis måneds tid :-)

Hilsen

Kasper / Bascom

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil anbefale, at du tjekker capsulecrm.com (min klare favorit), eller Highrisehq.com. Begge er rigtig nemme at komme i gang med og særdeles prisvenlige systemer. Jeg har prøvet rigtig mange hostede CRM-systemer og CapsuleCRM vinder ved sin intuitive brugerflade og kraftfulde rapporteringsmuligheder.

nounou.dk kan du se en liste over de mest populære, hostede CRM-løsninger: http://nounou.dk/bedste-hostede-crm-l%C3%B8sninger/ Her kan du også læse meget mere om, hvordan du driver din virksomhed fra skyen og finde oversigter over netop de systemer du savner.

Mvh. Christian Norup

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Til det du spørger om er ACT det mest brugte software i verden. Jeg har ikke selv brugt det i 8 år, men det var helt fantastisk til håndtereing af ud og indgående opkald, og til organiseringen af dette. Samtidig har det hundredevis af udbygninger og det koster langt under 2000kr (oftest tættere på 1000kr)

 

 

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man læser ønskerne, her på Amino, for et CRM-system, skulle man næsten tro, at der ikke er nogen, der tror på deres forretningside. Forstået på den måde, at alle sigter efter små systemer, som de ikke kan vokse med. Det virker som om man planlægger en fiasko?
SugarCRM fås i en Open Source version (gratis), som allerede her dækker lagt mere end alle de små CRM systemer, og de funktioner man ikke har brug for nu kan man ”gemme” til der er brug for disse. Argumentet omkring økonomi, som er det stærkeste argument for de små systemer, kommer dermed i baggrunden og man kan fokusere på funktionalitet og fremtidsmuligheder.

Jeg vil med det samme sige, at jeg er forhandler af SugarCRM i Danmark. Men er også dedikeret CRM evangelist og bruger, og det piner mig virkeligt, når jeg taler med de virksomheder, som er havnet op i et lille CRM system, som de ikke nemt kan komme videre fra.

Som lille virksomhed skal du gøre dig klar hvad dit fremtidige behov kan blive, for mange små virksomheder laver den fejl at vælge for småt og ufleksiblet. Når man så vokser, opdager man at det er et kæmpe problem at flytte til en ny løsning - data kan simpelthen ikke porteres, men skal oprettes manuelt igen.

Min erfaring siger, at du skal kigge på 2 områder, inden du vælger en af de små webløsninger, som kan være udmærket i mange tilfælde.

1. Automatisiering.

CRM kan i mange tilfælde spare meget tid ved at automatisere nogle af de processer der er. Kik om der er nogle processer, der kan automatiseres, det spare dig tid fra dag 1.

2. Integration

Ud over økonomisystemet, som de fleste små systemer kan klare, skal du kikke på dine kundeprocesser som en helhed, og se om der kan være andre steder, hvor et fuldt overblik kan spare dig for tid.

Små systemer er optimeret til One-size-fits-all, hvorfor de, alt efter din forretning, kan forhindre dig i at få fuld fordel af CRM. Dette skal du holde op imod den evt. øget omkostning, ved at starte i et større system / omkostning til senere migrering. Systemerne diktere altså hvordan din virksomhed skal køres og ikke omvendt.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale Highrise der er gratis så længe du kun har et par brugere. Jeg kører stadig på gratis versionen.

Det er ret simpelt, men kan typisk lige det man skal bruge.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)