Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Major ´make-over´ for web-site, fex i Joomla - God kollega/samarbejde søges - Østjylland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

- jeg er på udkig efter en god og seriøs samarbejdspartner, der kan lave en ´make-over/konvertering for et medium-size web-site, fex i Joomla

- så, hvis du har en god kollega/samarbejdspartner du kan/vil anbefale hører jeg gerne fra dig.

- bedst hvis det er en selvstændig, free-lancer eller selv-ejer, ligesom det vil være en fordel, hvis det er én med forretningsforståelse

- ligeledes, bedst hvis det er én der har virksomhed i det sydlige århus, i nærheden af Skanderborg, eller tæt på E45

hilsner

Dann S.

Fra Århus V
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:50

Hej Dann,

jeg er en del af et webbureau fra Århus, som primært beskæftiger sig med webløsninger (herunder Joomla, Wordpress), grafisk design samt søgemaskineoptimering.

Jeg vil gerne høre nærmere om, hvad du har tænkt dig. Du kan evt. fange mig på min mail: kbk@pixel-factory.dk

Du er også meget velkommen til at tage et kig på vores hjemmeside (http://www.pixel-factory.dk) og kontakte os derigennem.

Med venlig hilsen
Kasper B. Kjærbye
Pixel Factory 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 11:35

- ... blot for en ordens skyld - for at meddele opgaven er lukket :

- vedr. den konkrete kunde, så trak jeg mig indtil videre fra opgaven, fordi - viste det sig - de havde ganske urealistiske forventninger, til hvad der var muligt med den budgetramme de havde til rådighed

- til gengæld, hvis det ligner noget der kunne have været en opgave for dig, at du laver ok arbejde, og har ok værdier i dit virke, så vil jeg gerne have dig som en del af mit netværk, med tanken på evt. andre/senere muligheder.

- dels i fht. mit aktuelle job hos www.fotoogtryk.dk - hvor jeg bla. hjælper indehaveren med at få opbygget et netværk af samarbejdspartnere til hans forretning

- dels mhp. nogle af mine egne projekter, hvor jeg netop dette efterår er gået igang med at samle samarbejdspartnere til www.hypersynectics.com

- så, tag et kig på det, og giv en tilbagemelding, hvis dette giver mening i din model af verden også

hilsner
Dann Sommer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)