Hej venner :) Jeg vil enlig bare høre hvad i synes der mangler i jeres liv, der dermed kan gøre jeres hverdag, krop, bolig osv bedre? Nogle der synes der er for lidt af et eller andet på nettet, såsom webshops, information om noget specielt, eller noget helt tredje? Sagt ligeud, noget i synes der mangler? :) Bare fyr løs! |
Helt ærligt tror jeg der er rigtig mange Amino'er som, hvis de havde løsningen til dit spørgsmål, selv havde gjordt et produkt ud af det.
Vi går jo alle og leder efter den geniale idé der kan skabe et produkt som faktisk kan sælges.
Jeg kan blot anbefale dig at begynde at lægge mærke til din egen hverdag, og hvad du selv synes mangler - altså hele tiden gå rundt med en lille opfinder i baghovedet, så du, hver gang du har et problem, registrerer det som noget du kunne prøve at finde en løsning på ..
Noget jeg går og mangler lige nu, er standardiserede standere/fødder til fladskærms TV, - altså ligesom man kan købe vægophæng med forskellige Vesa Standarder der kan bruges til alle fladskærme, skal man lave fødder/standere der opfylder de her vesa krav..
Det kan dog være det findes i forvejen, så grundigt har jeg heller ikke kigget..