Hej, jeg står og skal finde på et navn til mit nye firma. Jeg sælger streamer og tryk på textil. og jeg hedder selv kasper zylauv kristensen. mon ikk man kan fikse noget sammen af det? og måske også finde et godt slogan. er der nogle kloge hoveder herinde der har en god ide? kasper kristensen. |
Navn til Firma
Zylauv Streamers Zylauv Textil/Textile Eller bare Zylauv... Det er et fedt mellemnavn du har, meget unik, så jeg ville klart bruge det i et firmanavn :-) |
Hej Kasper, Jeg tjekkede lige url''en Zylauv, og den er ikke ledig i hverken .dk eller .com! Den tilhører en racerkører :-( Der røg muligheden for Zylauv i mine øjne .... sorry! Jeg tjekker ALTID url før jeg går igang med et navn ... det kan du evt. gøre på www.dandomain.dk, de har en fin oversigt. |
eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.
Hej Kasper Hvad med bare at kalde firmaet for Ztreamers - der kan du bruge www.ztreamers.dk Blot et skævt indspark herfra. Mvh. René |
KZ-tryk kunne være voldsomt provokerende. Kazy.dk er ledig. ligesom zyzy.dk er det. mvh Hans |
Hmm Textil + text + streamers Hvad med Textreamers :-) Er både ledigt som .dk & .com Held og lykke /Charly |
hej, tror det bliver noget med zylauv folie tryk eller sådan noget. hehe.. jeg ejer selv zylauv.com og min fætter ejer zylauv.dk. tak for de gode svar. -kasper |