Pt. arbejder jeg for en lille virksomhed som Bestseller. Selv om jeg ikke ser noget problem i at hjælpe en "Frisør i vejle" med deres salg. selv om er min søsters!
Men ja du har ret hvis du selv tror på det du skrive om dig selv.
Please stop begge 2. Tro mig, hvis i arbejder for så store firmaer, så skyder i jer selv i foden lige nu .. BIG TIME. Tro mig de følger med på nettet om hvad folk skriver om dem, og SPECIELT samarbejdspartnere.
Og fremtidige samarbejdspartnere vil se jer som nogen der ikke kan holde mund.. og så er i bare generelt pinlige at høre på.
Bare et godt råd ;-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Please stop begge 2. Tro mig, hvis i arbejder for så store firmaer, så skyder i jer selv i foden lige nu .. BIG TIME. Tro mig de følger med på nettet om hvad folk skriver om dem, og SPECIELT samarbejdspartnere.
Og fremtidige samarbejdspartnere vil se jer som nogen der ikke kan holde mund.. og så i er bare generelt pinlige at høre på.
Bare et godt råd ;-)
Ja tak for det råd. Nu har Bestseller nok ikke så meget i mod at jeg nævner dem, og derfor var det også dem jeg nævner og ikke andre.
Men du har ret men altid sjovt at rykke lidt i nosserne på en af de selverklæret ”store programmører” som ikke kan gennemskue selv de mest basale markedsførings principper.
Bestseller et et interessant navn i visse medier, og kommer du til at tale over dig som samarbejdspartner, kan en konkurrent udnytte det og hænge dig OG Bestseller ud.. og du bliver taberen.. ikke Bestseller.
Nu har du ikke udtalt noget belastende, men tro mig de fleste firmaer i den størrelse er ret hysteriske med den slags . Specielt dem der har forstået online reputation / brand management.
Men nej der sker nok ikke noget her. Bare et godt råd
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.