Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt om mig og jeres meninger

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen jeg er en som er færdig uddannet programmør, jeg rejser til udlandet om 2 dage for at holde ferie efter stresset skole periode. Under ferien skal jeg lave en forretningsplan med hjælp fra prof rådgiver hvordan og hvorledes jeg skal starte op. Jeg starter et web and software development firma op i storkøbenhavn , hvor jeg vil sigte efter private og virksomheder. Mit mål er at være en af de dygtige og samtidig billige på markedet , ved siden af skal jeg lave hosting under samme firma, noget som one.com bare rettet mod .net kunder. Jeg skal finde mig en kontor til en pris på mellem 2500kr -3500kr pr mdr . Pt indretning kan gøres for 10 -15 tusind kr. Jeg er programmør og ved siden af rm rigtig god billedbehandler hvilket gør de løsninger som jeg tilbyder iøjenfaldene , var det ikke sådan man sagde det på dansk:)). Hvad vil i anbefale mig hen ad vejen?
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:12
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hep!

Den største fare, ved den vej du vælger er at din faglige udvikling, går noget i stå! Nu skriver du ikke hvilken uddannelse du har taget, men umiddelbart så er der rigtigt meget at lærer efter endt uddannelse, før man kan gøre sig håb om at være god til det man laver.

Den målgruppe, du har valgt er også farlig for de har nemlig generelt ikke råd til systemudvikling. Hvilket betyder at når de skal havde lavet noget går de efter lav pris og kvalitet. På den måde for du ikke lov til, at arbejde på de fede projekter, der kan flytte dig fagligt!