Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem gør i frække kostumer, lingeri og den slags.?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Til Jer der er i den branche.. Er der noget salg i net-lingeri og frække kostumer..?

xxx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:35

selvfølgelige er meget salg for der er mange i branchen og mange har råd til at køre adwords .

De betaler gerne over 5 kr per klik , derved er det ikke sagt der er mange penge i branchen da mange er om salget og konkurrence er hård.

Ps. ikke mig der gav dig minus

Meget salg normalt = mange markedsføring kr for vis findes første har du ikke stort salg derved stor udgift med meget salg .

lidt salg = bruger små markedsførings kr.

Derved skal findes der findes hvor er meste overskud imellem markedsføring kr brugt og salg , der er lige med overskud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:42

Nu er jeg så heldig at jeg har fundet en indgangsvinkel hvor der ikke er konkurrence på markedsføringen.

Jeg tænker mere på hvor efterspurgte produkterne er.

Hvad mener du med minus?

xxx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:04

jeg kunne se havde givet dig minus havde heldigvis flere stjerner idag tilbage så kunnne give dig en 5 stjerne

jeg ved ikke hvor mange millioner der omsættes eller milliarder , jeg kunne ikke finde tallene .

Dog er det sikkert , der sælges for mange penge med det antal forretninger og det antal man ser med frækt tøj på eller ved der har købt det

Med fandt denne her artiklen http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article.php/id-11788192:danskerne-vilde-med-sexleget%C3%B8j.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)