Hej Aminoer Jeg har beskæftiget mig med betting i adskillige år, og savner virkelig en side der bl.a. har disse funktioner: - Brugernes forslag: component hvor brugerne skal kunne uploade deres egne spilforslag. Disse spilforslag skal brugerne så kunne trykke "gået hjem", "ikke gået hjem", "indsats tilbage" mv. Der skal altså være et regnskab tilknyttet til hver bruger, som alle kan se. Det skal være muligt at skrive analyse til spilforslaget. OG, der skal naturligvis være nogle moduler der viser de bedste brugere, dem med størst overskud, bedste bundesliga bettere, superliga bettere, handicap bettere mv. over forskellige tidsperioder.) - Blog - Debatforum med eventuelt tilknyttet blog. Jeg har rigtig gode forbindelser i betting verdenen og vil kunne skaffe ca. 100 brugere på sidens første dag, jeg ved præcist hvordan et perfekt system skal se ud og jeg har allerede kontakt til mere end 20 personer der gerne vil være eksperter på siden. Jeg har bare et problem: Jeg kan ikke selv lave siden. Derfor søger jeg en partner der kan lave denne side. Personen vil blive tildelt en andel på 50 % af siden og eventuelt betaling. Jeg vil stå for alt mht. markedsføring, support og drift af siden. Om siden laves i Joomla, html eller andet er jeg sådan set ligeglad med. Målsætningen for de første 45 dage er 1000 brugere. Det var meget kort om projektet, hold dig ikke tilbage hvis du har spørgsmål eller har interesse i projektet. Det vil være perfekt hvis du oven i købet er sportsinteresseret - gerne i fodbold. Mvh. Stubbe Buchwald |
Prøv at smid den ud i det åbne forum, så vil du få meget større respons.