Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sætter man en abe til at lave linkbuilding?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Fik jeg din opmærksomhed? Godt :)

Som jeg ser det, er der fire typer af linkbuilding:

1. Den seriøse: her får man samarbejdspartnere og kunder til at linke til en

2. Snebolden: her linker folk automatisk til dig, fordi de synes, du har gjort det godt

3. Software: her får man software til at levere samme budskab på en lang række sites.

4. Gråzonen: her blogger man, laver artikler og svarer på indlæg hvilket alt sammen giver et indgående link

De to første synes jeg, at jeg har rimeligt godt styr på. Software vil jeg aldrig benytte mig af. Det grå marked, kan jeg godt se idéen i, da det kan levere en lang række links. Men... Jeg gider bare ikke bruge min tid på det... At sidde på alle mulige åndsvage sites og skrive stupide ting for at få et indgående link *GAB*. Det gør intet for min forretning.

Så konklusionen må være, at en del af linkbuilding sætter man en abe til?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:22

Nu er jeg ikke SEO kyndig, men jeg forstår ikke hvorfor du kalder nr. 4 for "gråzonen". Er der en pointe med det?

Ellers vil jeg jo mene, at det er netop nr. 4, der gør at du kan få nr. 2. Eller aner folk jo ikke du eksistere.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:22

Jonas:

De to første synes jeg, at jeg har rimeligt godt styr på. Software vil jeg aldrig benytte mig af. Det grå marked, kan jeg godt se idéen i, da det kan levere en lang række links. Men... Jeg gider bare ikke bruge min tid på det... At sidde på alle mulige åndsvage sites og skrive stupide ting for at få et indgående link *GAB*. Det gør intet for min forretning.

Hvorfor sætte en "abe" til det, hvis det ikke gør noget for din forretning?

Hvis det gør noget for din forretning, så kan du jo spare penge ved selv at gøre det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:27

www.clickmonkeys.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Skrevet kl. 13:27

Boysen:

Nu er jeg ikke SEO kyndig, men jeg forstår ikke hvorfor du kalder nr. 4 for "gråzonen". Er der en pointe med det?

Ellers vil jeg jo mene, at det er netop nr. 4, der gør at du kan få nr. 2. Eller aner folk jo ikke du eksistere.

Fordi google har slagtet linksamlinger og er på vej til at gøre det ved useriøse blogs og artikeldatabaser. Det er ofte venstrehåndsarbejde, som er et forsøg på at manipulere google, der som modtræk giver det lavere indflydelse.

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Skrevet kl. 13:29

Mark MK:

Jonas:

Hvorfor sætte en "abe" til det, hvis det ikke gør noget for din forretning?

Hvis det gør noget for din forretning, så kan du jo spare penge ved selv at gøre det.

Men så reducerer jeg mig selv til en abe, ved at gøre det :)

Det jeg mener med, at det ikke giver noget for min forretning er, at mit site ikke bliver bedre af det. Det får indgående links, men jeg forbedrer ikke brugeroplevelsen for mine kunder, giver ikke bedre service osv.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:32

Hej Jonas

Er du ikke her for at lære om SEO ? mere det står i din profil ;)

/allan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok så forstår jeg hvad du mener.....men så mangler du altså en rigtig vigtig ting. Hvad med at blogge skrive om rigtige ting og debattere på rigtige steder? Dermed opnår du jo netop kvalitet som jeg tvivler på google nogensinde rør ved. 

Jeg kender udemærket de mange SEO blogs, men der findes altså også meget andet

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 13:37

Hej Demib,

Hvordan faar man fat i de aber ? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:37

nummer 1 kræver tit også ved samarbejdes partner at man linker retur derved ser google det meste som man siger goddag og ikke peger hånd peger der skal du købe

links er besværligt det emme rette fra kunder der skriver godt om dig vigtigt

være aktive i forum

skrive gode artikler , kom i nyheder medier politiken.dk mv

oprette social markedsføring facebook tvitter konto mv.

skriv mårlrette på din egen hjemmeside opdatere tit

skriv gode unikke tekster på din side og de sider du får links fra

ser ikke mange gråzoner , den værste gråzone er det enesrette kun at få links fra et forum eller kun satse på links kataloger , som falder i værdi , derved husk spred dig , det har højeste værdi at få links fra alle retninger af

skrive gode relevante kommentar har god værdi , urelevante har ingen værdi i hvert fald næsten ingen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)