Hej Jeg er blevet inviteret til Abu Dhabi i UAE hvor et større succesfuldt SW firma gerne vil forsøge sig på europæisk plan og har udvalgt DK som et marked for at etablere sig. Jeg kender deres marked rigtig godt og mener at med ihærdighed er der en fair chance for at lykkedes med det. Det som jeg er lidt i tvivl om, er hvilke modeller der er mest optimale for at indgå forretning med dem: 1- Kan jeg gøre krav gældende hvis ikke jeg bliver kompenseret ift aftalen og hvilken hjemmel har jeg for at opkræve penge fra en virksomhed i UAE? 2- Kan jeg kræve at der bliver stillet sikkerhed for min medvirken, således at hvis de trækker sig, vil jeg stadig blive kompenseret? 3- Hvilken legal forretningsmodel sikrer mig bedst muligt?De har selv foreslået at åbne et datterkontor med relation til hovedkontoret, i legale termer. Der vil ikke være forbundet noget investering fra min side, kun tid :) Er der i øvrigt andre ting jeg skal være opmærksom på ved en sådan samhandel? Alle input er meget velkomne. PFT |
Opstart af dansk kontor for produkt fra UAE
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)