Nu er det 9 mdr. siden jeg har været igang..... Kan bare ikke få nogen ledende stilling. Bliver jeg afvist fordi jeg har været selvstændig med egen produktionsvirksomhed - ELLER fordi jeg dukker op til samtale med et par CI- høreapparater. ??? Aner det ikke.
Efter konkurs med selskabet har jeg heldigvis ingen gæld. En virksomhedsplan er 95 % på plads men faktisk ikke det jeg har lyst til...!!!! måske ikke inden for samme branche... Men finansering er "bandlyst" og jeg "orker" det sgu ikke igen.
Så hellere helt fra bunden med noge nyt HAR DU NOGET.. er meget parat, for de sidste 3 år kunne jeg ikke hæve løn i selskabet... så dagpengene i dag giver mere
Men jeg vil gerne have en ny virksomhed : agentur, produktion, eller have det skide skægt og sælge sko til børn i en skobutik - og næsten selv bestemme arbejdstiderne. TJaaa jeg er sgu for kreativ og har nydt at gå hjemme med mine 3 unger 5-10-14 år. De er vist glade for at far er hjemme til daglig. Så for ikke at gå i stå har jeg virkelig brugt tiden igen på at cykle og træne grundigt 12-15 timer ugentlig på mountainbike og kan det kram nu.. Hold da kæft hvor får man øjene op, når min dejlige kone bliver stresset af sit job og man selv sidder tilbage og kigger : hovsa - sådan var det modsat før... Så er jeg mand nok til at indrømme, at jeg ikke var nok fokuseret på familien før. MEN HVAD SKAL JEG GIVE MIG I KAST MED NU : bruge min baggrund (sender gerne CV)..... - Gøre det jeg måske er bedst til : SÆLGE det/de produkter, jeg tror på ... Men jeg kan sælge på højt plan og sælge projekter - gerne til inventar / interiør / tekniske produkter.. har du noget i ærmerne.... MEN TÆNK OVER LIVET - Det skal være sjovt at arbejde... Hilsen fra Nordsjælland
|
HJÆLP MIG IGANG IGEN. "springer" af energi indvendig - afvist til job som tidligere selvstændig
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)