Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

slette filer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har brændt nogle filer ud på en cd ved hjælp af windows indbyggede brænderprogram, men filerne er ikke blevet slettet som de plejer og nu kommer de med på alle de cder der brændes efterfølgende.

Jeg får fejlen "det er ikke muligt at slette filen xxx. filen bruges muligvis af et andet program eller en anden person ...." hvis jeg forsøger at slette dem.

Nogen der ved hvordan jeg får slettet de filer ??

please

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:59
Uh, nu har jeg aldrig brugt windows indbyggede brænder program, men en god ide er nok at genstarte din PC i fejlsikker tilstand og så prøve at slette filen der... Alternativt er der nogle tricks, sådan noget som at slette filen via åben fil i et program (så når du navigere til filen, så i stedet for at åbne den trykker du delete) men om det virker kan jeg ikke sige.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:51
Er ikke helt sikker, men mener det er fordi filerne er blevet gemt af brænderprogrammet til senere udskrivning. Kommer der en lille boks op nede i højre side nede ved uret? Hvis der ikke gør det, mener jeg, at man kan højreklikke på cd-r drevet og så er der en genvej til brænderprogrammet. Derinde skal du slette filerne.

Jeg kigger lige på min egen computer når jeg kommer hjem fra arbejde og så kan jeg lige lave en guide.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 15:49
Dato: 22-01-2007 13:59:05 Forfatter: Helmer Uh, nu har jeg aldrig brugt windows indbyggede brænder program, men en god ide er nok at genstarte din PC i fejlsikker tilstand og så prøve at slette filen der...

JADA ! hvorfor  havde jeg ikke tænkt på det selv, men pyt med det for det virkede, hurra :-)

Tak for jeres svar.

forøvrigt er det rigtigt nemt med det bette program - højre klik på filen - send til brænder - færdig

nemt!

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)