Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedsback på min jule hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 13:47

Fin integration af amazon, men gud hvor kører siden langsom eller er det bare mig?

Jeg vil ligeledes anbefale dig at kigge på on-page seo arbejde af alle dine artikler. Benyt gerne All-in-one SEO, jeg kan se den allerede er sat til men ik i brug :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Skrevet kl. 13:54

Nick:

Fin integration af amazon, men gud hvor kører siden langsom eller er det bare mig?

Jeg vil ligeledes anbefale dig at kigge på on-page seo arbejde af alle dine artikler. Benyt gerne All-in-one SEO, jeg kan se den allerede er sat til men ik i brug :)

ellers er siden fin nok..

Må vi se om der penge i det :)

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 14:23

Syntes siden er fin, men syntes også den kører lidt langsom. Kan godt lide ideen om at mænd her kan finde gaven til konen nemt og hurtigt Big Smile

Var der ikke mulighed for danske tekster??

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Skrevet kl. 14:26

Syntes siden er fin, men syntes også den kører lidt langsom. Kan godt lide ideen om at mænd her kan finde gaven til konen nemt og hurtigt Big Smile

Var der ikke mulighed for danske tekster??

Hej igen..

Jeg oplever slet ikke at hjemmesiden køre langsom på nogle måder?

.. Ideen er god :D.. Kunne godt være der kom danske undertekster på, men usikker endnu?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:47

Flot hjemmeside Smile

Tags der køre i højre siden af din hjemmeside det forvirre, mine øjne, jeg kan ikke se bogstaverne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:06
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:36

Ja, flot side som der allerede er sagt.

Helt enig i at tags burde flyttes, der er rigeligt på siden som det er, så ville måske den mere overskuelig at få fjernet enkelt dele, heriblandt tags boksen.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 10:03

Fint design, men du skal have gjort noget ved hastigheden af sitet.

Jeg personligt ville ikke købe noget på din website, når man skal vente så lang tid på at siderne loader. Jeg har ingen tålmodighed på website, og det tror jeg gælder de fleste på nette.

Jeg prøvede lige at se alle dine undersider, og bagefter reloade din website. Det køre helt klart bedre anden gang man ser din website "cashe maybe" men det skulle jo gerne være så du fastholder kunder på de 5- 7 sekunder du har til at de finder interesse i dine produkter, ellers smutte vi videre ud i skyen.

Så derfor er det ikke løsning at du siger, den køre godt ved mig. Det er faktisk ligegyldigt om den gør det hvis den køre langsomt ved kunderne ”mig”

Der skal optimere lidt på server, billeder, og hvad der ellers kan give dig mere hastighed.

Men som sagt så fint design og god struktur.

Thomas K

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:17

Jeg synes designet er fint. Det er brugervenligt og jeg får hurtigt et overblik.

Loadhastigheden er helt til hest. Jeg troede der var et dødt link eller jeg skulle genstarte min pc og så kom siden frem :)

Jeg forstår ikke rigtig forretningsmodellen. Du finder varer på amazon, som du linker til. Hvis der sker et salg, så får du en procentdel og derudover har du sponserlinks?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)