Hej alle Jeg har snart læst så meget om SEO på Amino og på brugernes blogs etc om emnet, at jeg ikke kan lade være med at eksperimentere selv! Det er også sket på mit glimrende CMS, men nu er det altså tid til at flytte eksperiementerne til et andet sted, hvor der er endnu friere forhold og billigere priser. (og jeg skal nok huske den berømte server side 301 redirect! :) I gamle dage håndskrev jeg lidt simple HTML-sider i notepad selv, og jeg synes det kunne være sjovt at gå i den retning igen, men: Hvilket webhotel skal jeg vælge? -billigt -hurtigt -formularmuligheder og andre relevante features Og hvilken HTML-editor skal jeg vælge? -skal skrive en ordentlig kode -skal være gratis eller billig -fuld kontrol over koden Jeg glæder mig til jeres kommentarer og anbefalinger! Hilsen Anders |
Et fantstisk og hurtigt webhotel kan du få hos www.exstream.dk. Vanvittig god og personlig service, og nogle gode venner - hils endelig fra mig. Ellers vil jeg anbefale www.one.com, som der har været meget om her på Amino - godt som skidt :) Det er utroligt billigt, og du har mange muligheder.
Som editor vil jeg anbefale DreamWeaver. Et fantstisk værktøj til at skrive HTML og holde programmeringen i et sprog