Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliateside sælges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg sælger min affiliateside GPSpriser.dk da jeg ikke har den fornødne tid og gejst til at køre den videre.

Med i salget hører hele siden, der er bygget på WordPress med et design jeg selv har designet og slicet samt domænet. Faktisk får du hele siden som den står nu.

Det du ikke får med i købet, er fremtidig hosting af siden, så det skal du selv sørge for. Jeg skal dog nok hjælpe med at installere siden på dit webhotel.

Der er lavet meget lidt SEO, samt nogle af affiliateprogrammer skal opdateres. Det hjælper jeg dog ikke med, så det anbefales at man har lidt erfaring men affiliate marketing i forvejen.

Byd over privat besked her på Amino eller på chiel@pephers.org - højst bydende før søndag den 7. november 2010 kl. 23:59.59 får overdraget siden samt domæne.

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:27

Ville være fedt med noget data - altså hvor mange besøgende du har haft, tidligere indtjening osv ? :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:54

Ja, kan du sende noget data på besøgende, indtjening osv. på mail eller skrive det i tråden her?

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig malingnettet

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 13:57

Hej Chiel

Kunne være spændende at høre hvad den blev solgt for når tiden kommer Big Smile. Men kan godt forstå hvis du ikke lige vil oplyse det.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:59

Du må da gerne komme med lidt info om siden.. Er rimelig irrelevant (ihvertfald for mig) hvis det er en helt ny side uden trafik overhovedet Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:33

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Skrevet kl. 15:39

Jamen tag det som en helt ny side, for det skal laves en del arbejde SEO mæssigt før der kommer ordenlig indtjening på siden, og det er noget jeg bare ikke har fået gjort. Men i får jo et fedt WP theme og et rigtigt godt domænenavn.

Den ligger nu på side 1 på Google med en søgning på "gps priser", og jeg har været igang med et optimere på "billig gps" hvor siden pt. ligger på side 3 på Google.

Jeg lancerede siden i august, men har ikke lavet noget på den siden september da jeg er kørt død i det og derfor heller ikke fået nogen nævneværdig indtjening på siden, så derfor synes jeg andre skulle have muligheden for at køre siden videre og få den helt op at køre. Derfor skriver jeg at jeg gerne så en der havde forstand på affiliate marketing der købte den, for jeg er jo ikke ude på at snyde nogen :) Jeg tror siden har et godt indtjeningsgrundlag når først den ligger i top3 på "billig gps" og "gps priser" på Google.

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 12:18

Hej Chiel,

Du bliver nok skuffet, når du får at vide, at din website ligger #446 med søgeord billig gps  og #134 med søgeord gps priser. Jeg skriver det ikke, fordi jeg synes, du vil snyde folk, men bare for at gøre dig opmærksom på, om du have de rigtige positioner fra Google. Er du sikker på, du har slukket for weboversigt i Google? Hvis du ved med 100%, at din website var på disse positioner, som du skrev, men faldt siden ca 21.10 så velkommen til Klub :)

Læs evt. her: http://www.amino.dk/forums/t/105828.aspx?PageIndex=1

http://www.warriorforum.com/adsense-ppc-seo-discussion-forum/280155-drop-google-serps-today.html

http://www.google.com/support/forum/p/Webmasters/label?lid=4c827cd74ead19b3&hl=da

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:21

Chiel Robben:
Den ligger nu på side 1 på Google med en søgning på "gps priser", og jeg har været igang med et optimere på "billig gps" hvor siden pt. ligger på side 3 på Google.

???

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Skrevet kl. 12:29

Hej Nazer og Lucky Charm

Det lader til at Google har ændret i deres algoritmer og det er min side så uheldigvis blevet ramt af hen over weekenden. Da jeg skrev de nævnte placeringer passede det, og på "gps priser" havde jeg endda lagt på side 1 over to måneder.

Det er selvfølgelig ikke noget jeg bare har skrevet. Det ville jo være for dumt, for alle kan jo tjekke det. Desuden er jeg heller ikke ude på at snyde nogen - det kommer man ingen vejne med alligevel.

Med venlig hilsen
Chiel Robben

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)