Husk lige at du kun kan bruge en Voucher pr. oprettet brugerkonto hos Google, man kan ikke bare "bruge løs" af de gratis rabatkort man kan finde gratis alle steder :-) ingen grund til at betale for dem.
Best regards
det var også det jeg havde på fornemmelsen. Tak for det, Kim.
Der skal trænes, det er klart :-) Og kan godt være at jeg gør det for bloggen.
En lille smule offtopic (men kun en smule): Hvordan får jeg prisen presset på Adwords? Jeg skal finde varianter/sætninger, der ikke bliver budt så meget på, ik?
I stedet for at betale 20 kroner for et keyword der hedder (tjen penge)
Så betal 50 øre for et keyword der hedder (tjen penge nemt online med affiliate)
Ja jeg overdriver lidt
trafikken er langt lavere, men hvis du nu har 10.000 sætninger som disse begynder det at ligne noget. Ja 10.000 lyder af meget men det er det ikke, når du først kommer i gang vil du opdage der er rigtig mange måder at sige det samme på, og ved at bytte om på ord eller tilføje ord er din liste med keywords fordoblet hver gang du opdager en ny mulighed.
Der skal trænes, det er klart :-) Og kan godt være at jeg gør det for bloggen.
En lille smule offtopic (men kun en smule): Hvordan får jeg prisen presset på Adwords? Jeg skal finde varianter/sætninger, der ikke bliver budt så meget på, ik?
I stedet for at betale 20 kroner for et keyword der hedder (tjen penge)
Så betal 50 øre for et keyword der hedder (tjen penge nemt online med affiliate)
Ja jeg overdriver lidt
trafikken er langt lavere, men hvis du nu har 10.000 sætninger som disse begynder det at ligne noget. Ja 10.000 lyder af meget men det er det ikke, når du først kommer i gang vil du opdage der er rigtig mange måder at sige det samme på, og ved at bytte om på ord eller tilføje ord er din liste med keywords fordoblet hver gang du opdager en ny mulighed.
Ok, så det er variationerne på mine sætninger, det kommer an på, for at opnå flere kliks. Jeg var også lidt forbløffet over at skulle betale 15-30 kroner per klik.
Så hvis Google spår, at 0 personer vil søge på denne variant, så skal man ikke miste modet og alligevel oprette sætningen/søgeordet?