Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæp til opsætning af Facebook kampagne og Google Analytics

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 12
Fra  Lets Make Aps Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal åbne ny natklub i København og mangler hjælp til at opsætte kampagner som fører til leads i medlemskartoteket

Der skal samtidig være opsat Google analytics konto så jeg kan følge dem.

Mit forslag er en proces hvor vi laver tingene sammen så jeg får indsigt i metoden, jeg har prøvet facebook annoncer med held før, men kunne godt tænke mig en mere strategisk indsats

kontakt mig på petterson@rekom.nu

Der er vil være mulighed for flere opgaver da virksomheden består af 16 forretninger med flere i støbeskeen og dette er et pilotprojekt på markedsføring via facebook

Jeg ser frem til at høre fra jer der har lyst.

Mvh

Petterson

Fra Vordingborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 15:35

Hej Petterson

Eftersom du er i musikmiljøet, så vil jeg anbefale dig at tage fat i RedAntenna.com. De er landets førende eksperter i Facebookbaseret lancering af musik og relaterede ting.

De kan blandt andet tilbyde dig i samarbejde med deres partnere at du kan dele gratis MP3 bonuskoder ud ved oprettelse af medlemsskab eller lignende.

På den måde kan du for et minimalt beløb tiltrække nye medlemmer og skabe en viral kampagne.

Tilmeldt 13. Jan 10
Fra  Lets Make Aps Skrevet kl. 22:24

Måske tjener de bare for mange penge, jeg har modtaget en henvendelse. som ikke var særlig konkret end at de ville ha 20 % af beløbet jeg købte reklamer for

Gosocial vendte tilbage med et tilbud der ikke var vedhæftet så jeg måtte rykke igen og uden en forklaring om hvordan de segmenterede uden en underskrevet aftale.

Er jeg den eneste der bare gerne vil vide en smule om hvad de gør inden jeg smider penge i nakken på dem?

Anyways jeg har besluttet mig for at give det et skud selv i første omgang - De 20 % de skulle ha kan jeg jo så passede bruge på at blive bedre selv til at segmentere.

I den forbindelse nogle som har et forslag til et passende dagsbudget når man gerne vil generere 1000+ Emails og telefon numre i en medlemsklub.

Jeg har et rigtigt godt tilbud at lokke dem med til at starte med så det bliver ikke noget problem bare jeg kan få nok til at gå derind....

Anyone

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 22:30

Du er velkommen til at tilføje mig på MSN (zaittam@zaittam.dk) eller Skype (tiiias) - så vil jeg gerne give dig konkret feedback på din kampagne og selve opsætningen af annoncerne osv. Jeg skal nok sige til i god tid inden jeg finder på at sende en faktura Wink

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 13. Jan 10
Fra  Lets Make Aps Skrevet kl. 22:54

Super... Er gjort.

Jeg fanger dig i morgen så...

Pets

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:17

Jeg er fortaler for at droppe annoncer, og i stedet bringe værdi og skabe interesse via de forhåndenværende midler Facebook stiller til rådighed.

Dine annoncekroner er med rimelig sandsynlighed bedre givet ud på rabatter og billig sprut til de som vil lege med i facebookuniverset.... Målgruppen er jo logget på Facebook for at være sociale, ikke for at klikke på annoncer.

Ikke nok med, at der kan vindes dybere loyalitet på at være tilstede i facebook-mediet, så er der også med den teknologi vi har til rådighed lige nu, masser af muligheder for at integrere det fysiske rammer med de sociale medier.

Det er min påstand at de fans man kan købe sig til via annoncer på facebook kun er en brøkdel værd af de fans som man har opnået, ved f.eks. at lade folk blive fans den aften de er på klubben første gang.

Det kræver jo i sin enkelthed bare et simpelt setup. Folk der kan vise på deres smartphone at de er fans på Facebook hænger jakken gratis... og find selv på gode idéer i baren.

Velkommen til natklubben anno 2011 - med en solidt voksende fanbase.
Disse toner kan blive til symfonier med mig som konsulent.

Thomas Bigum
Kontakt ham

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)