Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

busreklame tilbydes!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 4. Nov 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hmm.... jeg prøver igen sidste gang, jeg er faktisk ligeglad med om der er nogen der

vil betale eller ikke vil ! jeg har sat prisen efter hvad jeg ønsker af pris hvis der skal

reklame på,og det er ca. 100.000kr.Hvis nogen kan se det er et unik tilbud er det jo

fint,både for mig og kunden! jeg er meget glad for bussen og bruger den til ferie og

andet og da den er bygget om for 500.000kr  ,, men hvis der er nogen der vil betale

for en reklame til 100.000kr er det fedt! men jeg gør det ikke af nød og hvis jeg skulle

gøre det billigere er jeg ikke interesseret i den får reklame på!  men ellers er jeg glad

du på en sød måde prøver at hjælpe mig med at forstå hvordan man sælger reklame,

men vil bare du skal forstå hvorfor jeg ikke er interesseret i at gøre det billigere,

Jeg har et fast job + et lille vvs-firma ved siden af så mangler ikke penge og ville nok ha solgt bussen billigere hvis det var for at leve af det ;) men tak for din opmærksomhed alligevel og ja måske er det billigere at købe en )selv ;) hvis man har kørekort og plads mm hehe...;)

Tilmeldt 4. Nov 10
Skrevet kl. 17:01

Ps.har en god ven der ejer et stort reklamefirma og han sagde faktisk lidt det samme som dig ;)   og vi skal snakke om et samarbejde så måske du får ret i sidste ende ;)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:17

fjf77:

Ps.har en god ven der ejer et stort reklamefirma og han sagde faktisk lidt det samme som dig ;)   og vi skal snakke om et samarbejde så måske du får ret i sidste ende ;)

Det du alternativt også kan tænke i når bussen ikke er med reklamer er, at finde en måde hvorpå du laver en fastgørelse (som kan af-/påmonteres) af en størrere type rollup bannere, på den måde kan den meget meget billigt være ny reklamesøjle hver weekend eller på hverdage til firma arrangementer eller 1-2 dages salgs outlet eller promotion.

Jeg har f.eks. et produkt som ikke i sin mangfoldighed/udforming er set før i større stil til kvinder, og der kunne sådan en bus med roll bannere være glimrende i en dag på et travlt sted i Kbh., men ville være ligemeget udenfor.

Forestil dig disse monteret rund om på bussen.. nemt og bekvemt og ikke mindst billigt og lige til at rulle sammen når du kører.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:19

Lagersalg123 - JEN:

Ja den pris er helt sort, det har aldrig været billigere end lige nu at tegne gode aftaler på busreklamer i København.

Det må være en joke

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:27

Lucky Charm:

Lagersalg123 - JEN:

Ja den pris er helt sort, det har aldrig været billigere end lige nu at tegne gode aftaler på busreklamer i København.

Det må være en joke

Hvad snakker du om?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Nov 10
Skrevet kl. 17:28

til (charm) ja det en joke ;)... til 123lagersalg, det også i den stil han snakkede om, kunne godt være løsningen ? vil bare ikke have små billige reklamer der skal af og på hele tiden, men det du snakker om nu kunne godt være interessant ;) så vi må se hvad vi finder på ;) men tak for tippet ;)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 17:31

Lagersalg123 - JEN:

Lucky Charm:

Lagersalg123 - JEN:

Det må være en joke

Hvad snakker du om?

Er du klar over hvad det koster hos f.eks. Movia at reklamere på busser, bare i 1 uge?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:44

Lucky Charm:

Lagersalg123 - JEN:

Lucky Charm:

Lagersalg123 - JEN:

Det må være en joke

Hvad snakker du om?

Er du klar over hvad det koster hos f.eks. Movia at reklamere på busser, bare i 1 uge?

2 uger på 50 citybusser (Dvs. Zone 1&2) bagsiden af bussen 95.000,- iflg. Clearchannel

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 17:46

Mark MK:

Lucky Charm:

Lagersalg123 - JEN:

Lucky Charm:

Lagersalg123 - JEN:

Det må være en joke

Hvad snakker du om?

2 uger på 50 citybusser (Dvs. Zone 1&2) bagsiden af bussen 95.000,- iflg. Clearchannel

http://www.clearchannel.dk/article.aspx?aid=400032

Bagsider? Trådstarter snakker om "fulde reklamer" så jeg går ud fra at han mener siderne på bussen.

50 busser som viser din reklame i 2 uger for næsten 100 kilo .. Hvorfor skulle det være billigt?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 18:10

Lucky Charm:

Mark MK:

Lucky Charm:

Lagersalg123 - JEN:

Lucky Charm:

Lagersalg123 - JEN:

Det må være en joke

Hvad snakker du om?

http://www.clearchannel.dk/article.aspx?aid=400032

Bagsider? Trådstarter snakker om "fulde reklamer" så jeg går ud fra at han mener siderne på bussen.

50 busser som viser din reklame i 2 uger for næsten 100 kilo .. Hvorfor skulle det være billigt?

Fuldt reklamemonteret bus har ingen effekt. Det fjerner øjnene fra budskabet.

Det er virker er reklamer mod stoppestedet, bagenden og inde i bussen.

Og der kan opnås meget meget store rabatter på dette.

Kan godt høre at du ikke for nyligt har købt busreklamer, hvorfor der ikke er grund til at spilde mere tid på dine indlæg her.

Iøvrigt betaler man aldrig clearchannels listepriser, så er man for naiv.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)