hmm.... jeg prøver igen sidste gang, jeg er faktisk ligeglad med om der er nogen der vil betale eller ikke vil ! jeg har sat prisen efter hvad jeg ønsker af pris hvis der skal reklame på,og det er ca. 100.000kr.Hvis nogen kan se det er et unik tilbud er det jo fint,både for mig og kunden! jeg er meget glad for bussen og bruger den til ferie og andet og da den er bygget om for 500.000kr ,, men hvis der er nogen der vil betale for en reklame til 100.000kr er det fedt! men jeg gør det ikke af nød og hvis jeg skulle gøre det billigere er jeg ikke interesseret i den får reklame på! men ellers er jeg glad du på en sød måde prøver at hjælpe mig med at forstå hvordan man sælger reklame, men vil bare du skal forstå hvorfor jeg ikke er interesseret i at gøre det billigere, Jeg har et fast job + et lille vvs-firma ved siden af så mangler ikke penge og ville nok ha solgt bussen billigere hvis det var for at leve af det ;) men tak for din opmærksomhed alligevel og ja måske er det billigere at købe en )selv ;) hvis man har kørekort og plads mm hehe...;) |
Ps.har en god ven der ejer et stort reklamefirma og han sagde faktisk lidt det samme som dig ;) og vi skal snakke om et samarbejde så måske du får ret i sidste ende ;)