Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Fanside notifikationer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der et sted, jeg kan sætte op så jeg får notifikationer fra Facebook, når nogen skriver på min Facebook Fansides wall, kommenterer et opslag eller et billede? (Ligesom man gør, på sin private profil?)

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er heller ikke klar over det, men synes egentligt det er et helt udmærket spørgsmål.. Så lad os da lige få den op igen!

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det har Facebook ikke prioriteret, og mit gæt er at den funktion i en betydelig udstrækning sænker vores forbrug på Facebook. De vil jo gerne have at sideadministratorer kræser om deres side - opdaterer hver dag, og holder ved lige i øvrigt.

De undervurderer nok at opgaven synes uoverskuelig, hvis det er en omfangsrig opgave at se en rumtrillion billeder igennem hele tiden... og så daler brugernes positive oplevelse, hvis der administratorer generelt set er sløje til at være til stdede på deres side.

Jeg spår at funktionen er lige om hjørnet. Der er varslet "store" forandringer på faceooksider 1/1 2011, mon ikke notifications er på tegnebordet.

Indtil videre kan man benytte sig af denne app.
http://facebookpagenotifications.com/

OBS OBS OBS..
Før du klikker i gang med at installere skal du have fingrene i dit pageID
.. det er cifrene som står i adressefeltet når du er på din facebookside.
De står der h
vis du endnu ikke har fået en vanity URL (som fåes her: www.facebook.com/username)

Hvis man har ændret sin adresse til fx facebook.com/minfedeside
.. så skal man finde sin pageID i adressefeltet når man har klikket "rediger side":

------------------------------

Denne pageID skal benyttes når du kommer til dette step i installeringen af applikationen, som i øvrigt er meget simpel.

 

En gang dagligt modtager man en email med alt hvad der er sket på siden.
Hvis man vil modtage oftere kan man betale for det.

go' fornøjelse..

Thomas Bigum
Facebook Tosse
www.thomasbigum.dk
www.facebook.com/thomasbigum
www.twitter.com/thomasbigum

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)