Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM/NM råt for usødet - ingen jordomrejser KUN profit

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Ideen med aktier er jeg ikke så tosset med. Men det er fordi jeg har en fornemmelse af, at hvis man BÅDE skal tale MLM og aktier med folk, så kan det godt blive lidt langhåret.

Altså mange har en negativ holdning til MLM - og aktiemarkedet er der jo også mange, der har lidt berøringsangst med.

Tror du ikke det bliver for stor en mundfuld?

Kan du godt have ret i - men det var mest med bagtanke i, at når man har investeret og er sikret et afkast i form af udbytte hvert år - så kunne det være man var mere motiveret.

Jo men hvis jeg laver mlm/nm - så skal det kun foregå med sælger der har bestået kursus i produktviden og kendskab - ligesom en køreprøve - så er man mere sikker på at der ikke er nogen misforståelser.

Iøvrigt er danskere til en vis grad mere åbne overfor det de kan læse og forholde sig til samtidig med at de kan validere informationerne andre steder f.eks på nettet.

Kan godt være det er for stor en mundfuld, men også bare tanke eksperiment. Men der er ingen problemer i at lave test med de 2 shops.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 00:23

mikmira:

Jeg tror man med fordel kunne få nogle med til at starte det op hvis de i "worst case" fik investeringen tilbagebetalt i rengøringsprodukter, hvis det ikke gik fremad inden for ex. 1 år! 

En anden betingelse er at produkterne er HELT RENE OG EFFEKTIVE i brug.  Dvs. at det var et must (især hvis vi taler om hudpleje) at der er en solid backup af dygtige folk.  Jeg har selv MLM´et med NuSkin i mange år så det er super vigtigt!

BH

Lars

www.TRY.dk

Godt input.

Investeringen kan sagtens indsættes på spærret konto og forrentes. Men jeg lover jo ikke pengene tilbage, men udbytte. Da investeringen jo skal bruges til nye produkter f.eks.

Men er ikke noget problem at teste det i 12 mdr. og man så afgør hvad der skal ske. Det er for at teste det af.

Der er ingen slinger i valsen f.s.a. produkterne og deres virke og kvalitet.

Køb ren argan olie her

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:
Kan man finde 500/1.000 eller flere der vil indskyde 1.000 til 5.000 i B aktier hvor de årligt så får et udbytte udover at kunne købe produkter til engrospriser?

Er det ikke blot en anden måde at "skjule" opstartsinvestering - som i andre selskaber vil betyde at man rent faktisk får produkter for den værdi man "investere"?

Kan godt følge din tanke, din idé - men det harmonere på ingen måde med tankerne bag MLM konceptet.

Dine tanker omkring udbytte af aktier skal bero på hvor meget man har købt i løbet af året - og det vil vel reelt betyde at en investor med kr. 1.000,- i aktier kan få et større udbytte end som har købt aktier for kr. 5.000,- .... og det rokker så ved hele den logiske del af begrebet "udbytte af aktieportefølje"....

Mange spændende og noget anderledes tanker du har dig - men cut the crap og de mange højtflyvende og indviklede ideer: Start et MLM selskab efter gængse principper - og så vil kun markedet, tiden og produkterne fortælle dig om det holder på den lange bane. 

Du glemmer iøvrigt et af de væsentligste elementer i Network Marketing: Du skriver i titlen for dette indlæg ´Ingen jordomrejser - kun profit´- men netop hele incentive aspektet i Network Marketing er en af mest motiverende faktorer overhovedet - ingen gider "bare" tjene penge. Hele tanken og hele drivkraften i Network Marketing handler om motivation, om udvikling, om oplevelser, om minder.

Så "jordomrejser" er et uhyggeligt vigtigt element for succes!

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:36

Lasse Burholt:

Lagersalg123 - JEN:
Kan man finde 500/1.000 eller flere der vil indskyde 1.000 til 5.000 i B aktier hvor de årligt så får et udbytte udover at kunne købe produkter til engrospriser?

Er det ikke blot en anden måde at "skjule" opstartsinvestering - som i andre selskaber vil betyde at man rent faktisk får produkter for den værdi man "investere"?

Nej det mener jeg ikke det er. For du får ikke noget for din investering med mindre der sælges varer og der skal sælges mere end man selv bruger p.a.. Men er med på din tankegang.

Kan godt følge din tanke, din idé - men det harmonere på ingen måde med tankerne bag MLM konceptet.

Nej det var også for at forsøge at lave noget alternativt :)

Dine tanker omkring udbytte af aktier skal bero på hvor meget man har købt i løbet af året - og det vil vel reelt betyde at en investor med kr. 1.000,- i aktier kan få et større udbytte end som har købt aktier for kr. 5.000,- .... og det rokker så ved hele den logiske del af begrebet "udbytte af aktieportefølje"....

Korrekt, men understreger at man tjener på at gøre en indsats.

Mange spændende og noget anderledes tanker du har dig - men cut the crap og de mange højtflyvende og indviklede ideer: Start et MLM selskab efter gængse principper - og så vil kun markedet, tiden og produkterne fortælle dig om det holder på den lange bane. 

Som du sikkert erindrer, så har jeg gentagne gange gerne ville det og har også produkterne og produktionskapaciteten, og ikke mindst kvaliteten. Men hvis det skal være "traditionel" mlm/nm, så er jeg nødt til at lade nogle organisere dette, da jeg ikke har prøvet opstart af den slags før og langt fra har indgående kendskab til mlm/nm i den organisatoriske fase. Betyder ikke at jeg ikke kan lære det, men blot at andre nok er bedre til det og derfor måske det er bedre.

Du glemmer iøvrigt et af de væsentligste elementer i Network Marketing: Du skriver i titlen for dette indlæg ´Ingen jordomrejser - kun profit´- men netop hele incentive aspektet i Network Marketing er en af mest motiverende faktorer overhovedet - ingen gider "bare" tjene penge. Hele tanken og hele drivkraften i Network Marketing handler om motivation, om udvikling, om oplevelser, om minder.

Jamen er med på hvad du mener. Jeg vil bare ikke stå bag noget der "oversælges" eller en vare der er prissat for højt i markedet. Men det er vel i bund og grund et spørgsmål om at rekruttere de "rigtige" mennesker.

Så "jordomrejser" er et uhyggeligt vigtigt element for succes!

Tak for input, jeg ved du ved hvad du snakker om. Jeg ved bare jeg er godt til at udvikle produkter og kan formulere dem til vidundervarer - og ved også jeg ikke har en døjt styr på etableringen af det organisatoriske i mlm/nm delen - som jeg håber på jeg møder nogen der kan og vil på et tidspunkt.

Lasse Burholt

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:36

Hej JEN

Ros-ris-ros

Først vil jeg rose:

For dit initiativ med grønne-produkter, er selv lidt af en øko-freak - så mig kunne du godt lokke.

For din ide med at sætte det op i MLM/NM - uden synderligt kendskab til værktøjerne.

For din provokerende overskrift.

For at være "på" - og svare på de kommentarer du får på denne tråd.

Lidt ris:

Har selv været inde på A og B aktier/anparter til finansiering af mine opfindelser... Og der er/var noget om, at man ikke bare kan gøre sådan' uden at stille sikkerhed hos Fondsbørsen eller alt muligt andet bavl - tjek lige med reglerne, inden du bruger for meget enrgi på dette område.

Få et person-navn på din profil/underskrift - taler af bitter erfaring hérinde.

Mere ros:

Ryk r.. med din ide om en A og B forretning - den ide støtter jeg 100% op om - Brilliant!

Har et fint lille MLM/NM-program, vi godt kan finde ud af, du får adgang til.

Ha ha, Jeg kunne måske finde på, at sætte en støttepulje op i SkjultReklame.dk-regi, for dine gode ideer.

Med venlig hilsen

Pierre Bennorth

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:10

SkjultReklame.dk:

Hej JEN

Ros-ris-ros

Først vil jeg rose:

For dit initiativ med grønne-produkter, er selv lidt af en øko-freak - så mig kunne du godt lokke.

For din ide med at sætte det op i MLM/NM - uden synderligt kendskab til værktøjerne.

For din provokerende overskrift.

For at være "på" - og svare på de kommentarer du får på denne tråd.

Lidt ris:

Har selv været inde på A og B aktier/anparter til finansiering af mine opfindelser... Og der er/var noget om, at man ikke bare kan gøre sådan' uden at stille sikkerhed hos Fondsbørsen eller alt muligt andet bavl - tjek lige med reglerne, inden du bruger for meget enrgi på dette område.

Få et person-navn på din profil/underskrift - taler af bitter erfaring hérinde.

Mere ros:

Ryk r.. med din ide om en A og B forretning - den ide støtter jeg 100% op om - Brilliant!

Har et fint lille MLM/NM-program, vi godt kan finde ud af, du får adgang til.

Ha ha, Jeg kunne måske finde på, at sætte en støttepulje op i SkjultReklame.dk-regi, for dine gode ideer.

Med venlig hilsen

Pierre Bennorth

Hej Pierre

Tak for input. Det er altid godt med alternative holdninger, jeg lærer hver gang.

Med hensyn til A/B scenariet, så tror jeg mest det afgørende er om folk der erhverver dem er private eller professionelle (erhverv) og så noget med beløbets størrelse. Men du kan være sikker på at intet søsættes uden det er godkendt hele vejen rundt.

Og grunden til A/B er incitatament - ene og alene. Om det så er det rigtige ved jeg ikke.

Men anyway jeg har derudover nogle flere produkter på vej - og der etablerer jeg mlm/delen og det er noget jeg er overbevist om at 90% af alle kvinder vil prøve, jeg skal bare have nogle for at præsentere dem for muligheden. Det bliver en vare til 150,00 som de ikke kan få billigere nogen steder og som de uden tvivl bare vil have når de har prøvet. Mænd bør også anvende det.

Det kan køres som traditionel mlm/nm og der er ingen fiksfakserier. 100% renhed 100% velvære 100% tilfredshed.

Om alt går vel tester jeg 1000 enheder af indenfor ca. 2 mdr. og så håber jeg på at min. 300 vil give feedback.

Har testet det i detailmiljø og behandlingen ville folk gerne betale 249-349 for, og det folk køber for 150, der er til 5 behandlinger mindst. Og hvorfor ikke sælge dyrere? Der skal ikke være plads til konkurrenter Smile

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:19

Hej Jan

Fint du har styr på dét...

Jeg er STOR tilhænger af A/B-tests - så snart du er klar - lad mig det vide!

Hilsen

Pierre

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)