Kan du godt have ret i - men det var mest med bagtanke i, at når man har investeret og er sikret et afkast i form af udbytte hvert år - så kunne det være man var mere motiveret. Jo men hvis jeg laver mlm/nm - så skal det kun foregå med sælger der har bestået kursus i produktviden og kendskab - ligesom en køreprøve - så er man mere sikker på at der ikke er nogen misforståelser. Iøvrigt er danskere til en vis grad mere åbne overfor det de kan læse og forholde sig til samtidig med at de kan validere informationerne andre steder f.eks på nettet. Kan godt være det er for stor en mundfuld, men også bare tanke eksperiment. Men der er ingen problemer i at lave test med de 2 shops. |
mikmira:Jeg tror man med fordel kunne få nogle med til at starte det op hvis de i "worst case" fik investeringen tilbagebetalt i rengøringsprodukter, hvis det ikke gik fremad inden for ex. 1 år!
En anden betingelse er at produkterne er HELT RENE OG EFFEKTIVE i brug. Dvs. at det var et must (især hvis vi taler om hudpleje) at der er en solid backup af dygtige folk. Jeg har selv MLM´et med NuSkin i mange år så det er super vigtigt!
BH
Lars
Godt input.
Investeringen kan sagtens indsættes på spærret konto og forrentes. Men jeg lover jo ikke pengene tilbage, men udbytte. Da investeringen jo skal bruges til nye produkter f.eks.
Men er ikke noget problem at teste det i 12 mdr. og man så afgør hvad der skal ske. Det er for at teste det af.
Der er ingen slinger i valsen f.s.a. produkterne og deres virke og kvalitet.