Jeg er igang med at oprette et handelsfirma og havde i den anledning opkøbt nogle varelagre og konkursbo rundt omkring i Skandinavien med henblik på videresalg. Nu sidder jeg med 2 restauranter og har ikke tiden til handelsarbejdet, så jeg skal have solgt de ting, jeg sidder med. Det drejer sig om ca.550 stk. disney hjemmesko og slippers til børn og 271 stk. kendte mærkevare tøj til kvinder, heriblandt mærker som Sonia Rykiel, Armani, D&G, Stills Just cavalli og versace. Er der nogen af jer, der kunne have en interesse i disse produkter kan i kontakte mig her, på anpost@hotmail.com eller på tlf: 40862171. Tøjet er fra Danmark og med original prisskiltning og style koder, så der ingen tvivl er om ægtheden. Det billigste sted på nettet koster disney skoene 78 kroner. Tøjet har en gennemsnitspris på ca. 1500 kroner i butikkerne. Hvis man enten køber alle disneyskoene eller tøjet er mine priser på: 20 kroner pr. par disney sko og 150 kr. pr.stk.tøj.
Har i eventuelt nogle ideer hvor disse ting kunne sælges må i gerne dele ideerne med mig |
Tøj og børnesko sælges til gode priser
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)