Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gul og Gratis vs. DBA?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer,

Ville gerne høre jeres mening omkring hvorvidt Gul Og Gratis (fremover GOG), er på vej frem?

Vi bruger en hel del penge på markedsføring på DBA, men har hørt rygter om at GOG er på vej frem pga. dyre priser hos DBA - altså for forbrugerne.

Så er der nogen herinde som bruger Gul Og Gratis? Er der respons?

Og nogen som har en ide om deres brugere? Har lidt en opfattelse af at alle deres annoncer også findes på DBA og at alle der søger på GOG også søger på DBA. Så det altså ikke kan betale sig at være begge steder da det bare er dobbelt eksponering... ?

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:15

Hvordan reklamerer i på DBA?

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:36

Jeg kigger personligt som regel begge steder hvis jeg søger noget. Men alt eksponering har jo værdi. Så tror ikke som sådan det er negativt at den vises begge steder.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:32

Min erfaring med de 2 er at GOG har noget lavere respons, men måske lidt mere seriøsitet i henvendelserne.

Det er også mit indtryk at GOG vokser og DBA skrumper, men der er stadig stor forskel i størrelsen på de 2.

Jeg tror ikke man kan "droppe" DBA og skifte til GOG og så regne med at bevare resultaterne.

De bedste hilsener

Italien Finn

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 08:44

Tak for svarene...

Hos DBA bruger vi admanager - dvs. "almindelige" annoncer samt topannoncer.

Jeg ved godt at mere eksponering aldrig er skidt - men man skal jo også betale for det - og så er spørgsmålet om det kan betale sig..

Finn - Det var bestemt heller ikke fordi DBA skulle ud - dem vil jeg meget gerne beholde. Det var mere om det overhovedet kan betale sig at annoncere på GOG når man i forvejen er forholdsvis stærkt repræsenteret på DBA. (Lidt ligesom forholdet mellem Bilbasen og Bilzonen....) ..

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 09:31

Jeg har kørt begge steder og med hensyn til konvertering fik jeg det bedste resultat hos gog. Det var dog ikke meget bedre end hos DBA.

Hvorfor prøver du ikke bare at køre en test periode på gog det er vel den eneste måde hvor du virkelig kan finde ud af om det kan betale sig.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:50

Hej.

Du kan se besøgstallene for begge her:

http://www.fdim.dk/statistik

Ved at vælge forskellige måneder kan du se om det fremad eller tilbage for en webside.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 11:00

Super lækker statistik.

Og jo - det tror jeg også jeg vil gøre. Januar er altid god for os, så tror jeg hiver fat i dem og prøver dem af i Januar måned.

Tak for hjælpen!

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 12:34

Kenneth R.J.:

Super lækker statistik.

Og jo - det tror jeg også jeg vil gøre. Januar er altid god for os, så tror jeg hiver fat i dem og prøver dem af i Januar måned.

Tak for hjælpen!

Hej Kenneth.

Vi har utrolig dårlige erfaringer med DBA, så vi har valgt at benytte Gul og gratis mere og mere. Inden for vores branche kan det bestemt godt betale sig.

Men inden for hvilke kategorier har i annoncer på dba?

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:03

Jeg er aldrig på DBA, men sælger nogen gange ting og sager på GOG. Jeg tror, at det er geografisk bestemt - GOG udkommer jo som avis i en del af Jylland, og når man er vant til at modtage den med avisen om fredagen - ja, så er det der, man også kigger, når man går på nettet.

Michael

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)