Hej kære Aminoer
Jeg går med en ide til en hjemmeside. Selve hjemmesiden skulle gerne blive til en "kopi" af youtube, selvfølgelig uden at træde nogle trademarks over tæerne, ved kopi mener jeg det samme princip som youtube.
Ideen er ikke en konkurrent til youtube, så det er heller ikke fordi jeg bare vil lave et rip off af en andens ide. Jeg mener jeg har ideerne, designet, og alt det andet til at gøre denne side unik.
Jeg har en smule erfaring i hjemmeside kodning, men på et meget begrænset niveau med HTML, XHTML, og CSS. Så jeg har ikke de skills der skal til for at kode de mere avanceret ting
Mine spørgsmål er hvor omfattende det er at lave en hjemmeside med de samme grundprincipper som youtube? Er det noget almindelige mennesker kan betale for at få lavet? eller er det mega avanceret? Hvis der er nogen derude der ligefrem mener de kan give et bud på hvad det ville koste at lave vil jeg meget gerne høre fra dig.
Jeg vil også gerne høre fra dig hvis du har lavet noget lignende til nogle andre, ellers selv går med en ide til et "video site". Eller bare mener du har et godt input eller råd.
Med Venlig Hilsen Chronicle |
Lad os antage at den skal kunne det samme som youtube.. angående profiler, afspilningslister, statistikker, grafer, hastighed og ISÆR upload!! Det ér avanceret - meget endda. Vi snakker php, javascript, flash, ajax og andre programmeringssprog.. Youtube er 100% ikke for nybegyndere :)