Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af dankort terminal til et par dage?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

jeg driver til daglig min net butik, men er så småt begyndt og tage til messer

Og derfor vil jeg gerne leje en dankort terminal? Hvordan fungerer det og hvad koster det?

Jeg kunne også køre det over netshoppen, men det tager bare for lang tid hvis kunderne står i kø, som jeg har prøvet en gang :)

Håber nogle kan hjælpe med dette ;)

 

Mvh Stine

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Jeg tror desværre ikke du kan leje en  dankort terminal inden for en hvis periode, da der er tale om CVR registrering osv.

Hvis det skulle kunne lade sig gøre, vil du skulle betale moms af dit produkt men, vedkommende der lader dig "låne" deres terminal vil også skulle betale moms, derudover vil der også være nogle skatte regler osv. som vil gøre ret kompliceret...

Jeg er ikke sikker på min konklusion, men umiddelbart lyder det omfattende.

Jeg tror der er nogle regler der spiller ind over, som eksempel, hvis en webshop får godkendt en indløsningsaftale med PBS, så kan en anden webshop ikke benytte sig af den samme aftale, da indehaveren af indløsningsaftelen ikke kan stå inde for at deres partner opfylder de vilkår som de har fået deres webshop godkendt på baggrund af.

Jeg håber det giver mening for dig hvad jeg har skrevet, og kan hjælpe dig til en løsning på dit problem.

Mvh.

Mikkel Schmidt

Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkeligt passe?

Hvis man udlåner webshoppen til nogen ved fx en 2 dages messe, hvorfor skal man man så selv betale moms? Det lyder da helt sort!

Lad os nu sige at jeg udlåner mit shop-modul til nogen, og de sælger for 1000 kroner incl moms.

Jeg overfører pengene til dem efter weekenden, 1000 kroner.

Jeg har jo ikke nogen fortjeneste.

Hvorfor i alverden skulle jeg betale moms for det? Det tror jeg altså er en and!

 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens leje en dankortterminal for en begrænset periode. Jeg mener faktisk, at det kan lade sig gøre direkte ved PBS eller her http://www.dk-online.nu/?gclid=CO6C8dPSoKUCFcKCDgod4mtgIQ

Som svar på momsproblematikken som Mikkel nævner, så er det en and - hvis man får én til at køre salget for sig sender man en regning på f.eks. 1.000 kroner - og vedkommende har så fået 1.000 i kassen, ergo det giver 0.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opgav det da de kan hæve i messe centret.

Men kontakte dk online nu, men jeg kunne kun leje en af dem hvis jeg havde et fysisk forretnings nr., det var ikke nok jeg havde de andre nr. da jeg "kun" er en net butik.

Og så skulle jeg søge om det ti dankort og også til visa electron, matercard osv., så det blev jo pludselig 1000 kr. jeg skulle ud med igen samt 3500 kr., bare for at få det forretningsnr. for derved at få lov til at leje maskinen, og det er jo alt for dyrt.

Epay som jeg kører igennem havde så en anden løsning hvor jeg skulle være på bærbar, men der skulle alligvel skrives en del oplysninger ind, og så var det næsten bare nemmere og køre det over netshoppen.

 

så håber det går uden :)

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du tager kontakt til www.Boresko.dk ... de klare det hele for dig.

Du skal have en ekstra aftale med PBS.... den klare de smertefrit.

Gør det endelig ikke over shoppen når du er på messe, det gider hverken kunderne eller dig selv i længden.....! Taler af erfaring Wink

Du skal kun ansøge om Dankort indløsning... resten kan ikke betale sig.

En terminal på en messe sparker altid r.. !

Det giver mersalg - mersalg og atter mersalg.....

Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Epay har en løsning der hedder WebPay.

Det virker da supersmart hvis man har dem i forvejen.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

 

Jeg så en reklame for nets (pbs) de lejer dankort terminaler ud med mobilkort.

 

pbs.dk

 

PS

 

Hvis du mangler design til din messe så sig til.

 

VH

Gebet.dk

 

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)